ေႏြတမာန္
မိုးအဆုံး
ေျမအဆုံး
စစ္ႀကီးၿပီးတာ
ဆယ္ႏွစ္ရွိသြားၿပီ။
မဝါဆိုတို႔႐ြာသို႔
ကိုတိုးေမာင္ေရာက္လာခဲ့တာလည္း ဆယ္ႏွစ္ရွိေလၿပီ။ ထိုနည္းတူ
မဝါဆိုႏွင့္ကိုတိုးေမာင္တို႔ အိမ္ေထာင္သက္ မွာလည္း ဆယ္ႏွစ္အတြင္း ေရာက္ခဲ့ေပၿပီ။
စစ္ႀကီးၿပီးသြားၿပီဆိုတဲ့သတင္းၾကားေတာ့
မဝါဆိုတို႔႐ြာအနီးမွာတပ္စြဲထား တဲ့ေတာ္လွန္ေရးတပ္ မ်ား ျပန္႐ုပ္သိမ္းသြားၾကသည္။
ကိုတိုးေမာင္သည္ ႐ုပ္သိမ္း သြားေသာတပ္ႏွင့္အတူ ျပန္ပါမသြားပဲ က်န္ရစ္ခဲ့သည့္
ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေပ၏။
ေတာ္လွန္ေရးတပ္သားမ်ားကို
မဝါဆိုတို႔ ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာဆိပ္ကမ္းမွေန၍ ၿမိဳ႕ကိုသေဘၤာျဖင့္ပို႔ေပးခဲ့သည္။
သည္တုံးက သေဘၤာအလာကိုေစာင့္ရင္း ေတာ္ လွန္ေရးတပ္သားမ်ား ႐ြာထဲကအိမ္ေတြမွာ
အနားယူၾကသည္။ ႐ြာသူ႐ြာသားမ်ားကလည္း အားရဝမ္းသာပင္ ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္မ်ားအား
ခ်က္ျပဳတ္ေကၽြးေမြးကာ ဧည့္ခံခဲ့၏။ ထိုသို႔ တစ္အိမ္လၽွင္ သုံးေယာက္တစ္တြဲ၊
ေလးေယာက္တစ္တြဲနားေန သည့္ေတာ္လွန္ေရးတပ္သားမ်ားအုပ္စု ထဲတြင္ ကိုတိုးေမာင္က
မဝါဆိုတို႔အိမ္သို႔ပါ လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ေရာက္စကပင္
ကိုတိုးေမာင္သည္ ဖ်ားနာရက္ႀကီး ပါလာခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။ တပ္သားမ်ားထဲတြင္
ကိုတိုးေမာင္ကဲ့သို႔ ငွက္ဖ်ားျဖစ္ေနသူ သုံးေလးေယာက္ရွိတာ ကိုသတိထားမိသည္။
ကိုတိုးေမာင္ကေတာ့ မဝါဆိုတို႔အိမ္မွာ တစ္ေထာက္နားသည့္ သုံးေယာက္အဖြဲ႕ထဲတြင္
ပါလာျခင္းျဖစ္သည္။
တပ္သားမ်ားထဲမွာ
တခ်ိဳ႕ေျချပတ္သူ၊ တခ်ိဳ႕လက္ျပတ္သူမ်ားကိုလည္း ေတြ႕ရေပ၏။
ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာသူ႐ြာသားမ်ားမွာ
ဗဟုသုတေခါင္းပါး၍ အၾကားအျမင္ နည္းၾကေသာ္လည္း ေတာ္လွန္ေရး ရဲေဘာ္မ်ားကိုေတာ့ လြတ္လပ္ေရးအတြက္တိုက္
ပြဲဝင္ေနၾကေသာ မ်ိဳးခ်စ္သူရဲေကာင္းမ်ား အျဖစ္ ေကာင္းေကာင္းနားလည္ၾကေလသည္။
ဒါေၾကာင့္လည္း စစ္အၿပီး ေနရင္းရပ္႐ြာျပန္အဆုတ္မွာ ႐ြာကိုတစ္ေထာက္
ဝင္နားသည့္ရဲေဘာ္မ်ားအား တစ္ေန႔တာ ေကာင္းေကာင္းျပဳစုဧည့္ခံကာ ခ်က္ျပဳတ္
ေကၽြးေမြးၾကျခင္းျဖစ္သည္။
ရဲေဘာ္မ်ားကို
ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာ ေမာ္ေတာ္ဆိပ္၌ ျမဒီပါအမည္ရွိ မီးသေဘၤာႀကီးျဖင့္ လာႀကိဳမည္ဟု
ဆိုေပသည္။ ႐ြာ၌ ထိုကဲ့သို႔ သေဘာFႀကီးမ်ိဳး ရပ္ နားေလ့မရွိေပ။
ယခုလာႀကိဳမည့္သေဘၤာႀကီးမွာ အညာဆန္သေဘၤာႀကီးျဖစ္ေပ သည္။ အညာဆန္သေဘၤာႀကီးကို
ဧရာ၀တီျမစ္ထဲမွျဖတ္သန္းသြားသည္ကိုသာ ျမင္ဖူးၾကေပသည္။ ႐ြာဆိပ္ကမ္း၌
တစ္႐ြာႏွင့္တစ္႐ြာကူးသန္းေသာ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ ကေလးမ်ားသာ ဆိုက္ကပ္ေလ့ရွိပါသည္။
မီးသေဘၤာႀကီးျဖင့္လာႀကိဳမည္ဆိုေသာသတင္းစကားေၾကာင့္
ဆိပ္ကမ္း၌ လည္း သေဘၤာႀကီးကိုၾကည့္ရန္ ကေလးလူႀကီးမ်ားျဖင့္ စည္ကားေနေပ၏။
႐ြာကို
ထူးထူးျခားျခားေရာက္လာေသာ ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္ဧည့္သည္မ်ားက အိမ္တိုင္းေစ့တြင္
ခရီးတစ္ေထာက္နား တည္းခိုေနသည့္အတြက္လည္း ေပ်ာ္ေနၾကသည္။
ေတာ႐ြာဇနပုဒ္ျဖစ္သည့္အားေလၽွာ္စြာ ရဲေဘာ္မ်ားကိုႀကိဳမည့္ သေဘၤာႀကီး
ဆိုက္ကပ္လာမည္ကို ပြဲေတာ္တစ္ခုလို ၾကည့္႐ႈၾကဖို႔ေစာင့္ေမၽွာ္ေနၾကျခင္းျဖစ္ ေလသည္။
သို႔ေသာ္..
ထိုေန႔က သေဘၤာႀကီးေရာက္မလာခဲ့ေခ်။ ေနာက္တစ္ေန႔မွပင္ေရာက္လာသျဖင့္ ရဲေဘာ္မ်ား
ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာ၌ ညအိပ္ရေလသည္။
ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာမွာ
တစ္ညတာခိုနားျဖစ္တာပင္ ကိုတိုးေမာင္အတြက္ ကံေကာင္းသည္ဟုဆိုရေပမည္။
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ငွက္ဖ်ားဝင္ေနေသာကို တိုးေမာင္တစ္ေယာက္ သေဘၤာေရာက္လာ၍
လိုက္ပါသြားပါက လမ္းခရီးတြင္ ဒုကၡ ေရာက္ရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပင္။
သေဘၤာက
ရဲေဘာ္မ်ားကို ဧရာ၀တီျမစ္အေရွ႕ဖက္ကမ္းရွိ ၿမိဳ႕ႀကီးဆီသို႔ ပို႔ေပးမည္ျဖစ္ေပသည္။
ထိုၿမိဳ႕ႀကီးမွတစ္ဆင့္ ရဲေဘာ္မ်ားသည္ မိမိေနရပ္ဌာနအသီးသီးသို႔
လမ္းခြဲျပန္ၾကရမည္ျဖစ္ပါ၏။ အကယ္၍သာ သေဘၤာအခ်ိန္မွန္ေရာက္လာ၍ ကိုတိုးေမာင္ပါသြားပါက
လမ္းခရီး ၌ပင္ ကိုတိုးေမာင္အတြက္ အခက္ႀကဳံႏိုင္ေပ၏။
ကိုတိုးေမာင္ႏွင့္
ခရီးလမ္းခ်င္းတူသည့္အေဖာ္ တစ္ေယာက္မွပါမလာေပ၊ ရဲေဘာ္အမ်ားစုမွာ ရန္ကုန္-ျပည္-မေကြး
လမ္းတေလၽွာက္ရွိ ၿမိဳ႕႐ြာမ်ားသို႔ျပန္မည့္သူမ်ားခ်ည္းျဖစ္သည္။
ကိုတိုးေမာင္တစ္ေယာက္သာ ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚေအာက္အရပ္ အထိ ခရီးရွည္ျပန္ရမည့္သူျဖစ္သည္။
ထိုညတြင္
ကိုတိုးေမာင္ အဖ်ားအလူးအလဲတက္ကာ သတိပင္လစ္လစ္သြားခဲ့သည္။ မဝါဆိုတို႔အိမ္မွာ
တည္းခိုေနခ်ိန္ျဖစ္၍သာ ေတာ္ေပေသးေတာ့၏။
႐ြာေက်ာင္းဆရာေတာ္ဆီက
ေဆးမ်ားေတာင္းကာ ကိုတိုးေမာင္ကိုတိုက္ ရသည္။ မဝါဆိုက ကိုတိုးေမာင္အတြက္သပ္သပ္
ဆန္ျပဳတ္တစ္အိုးႀကိဳေပးသည္။ ထိုညတြင္ ကိုတိုးေမာင္ အဖ်ားမက်ေပ။
ေနာက္တစ္ေန႔တြင္
ရဲေဘာ္မ်ားကို လာႀကိဳသည့္သေဘၤာႀကီးေရာက္လာသည္အထိ ကိုတိုးေမာင္အဖ်ားမက်ေသး။
ကိုတိုးေမာင္က
သတိလစ္တစ္ခ်က္ မလစ္တစ္ခ်က္ျဖင့္ သူ႕ကိုထားခဲ့ရန္ ေျပာသည္။
]ျဖစ္ပါ့မလားတိုးေမာင္၊
မင္းအတြက္ ငါေနေပးပါ့မယ္}
]မေနနဲ႔သူငယ္ခ်င္း၊
မင္းလည္း အိမ္ျပန္ေရာက္ခ်င္ေရာ့မယ္၊ လမ္းေပၚေရာက္ေနၿပီပဲကြာ၊ ဟိုဖက္ကမ္းကူးတာနဲ႔
ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းမႀကီးမႈတ္လား၊ ငါ့ဟာငါ က်န္းမာမွ ျပန္ပါေတာ့မယ္၊
ဒီအိမ္ရွင္ေတြကိုသာ ငါခဏတည္းခိုဖို႔ ေျပာေပးခဲ့ပါ}
]မလိုပါဘူးေမာင္၊
ေနေကာင္းတဲ့အထိ က်ဳပ္တို႔အိမ္မွာ ေနႏိုင္ပါတယ္၊ ေနပါ၊ ေနပါ၊ အဖ်ားႀကီးနဲ႔
ခရီးထြက္ဖို႔က မသင့္ေလ်ာ္ေသးဘူးကြဲ႕}
မဝါဆို၏ဖခင္ႀကီးက
ဝင္ေျပာသည္။
ကိုတိုးေမာင္၏
ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားမွာ ကိုတိုးေမာင္အတြက္ေနာက္ဆံတင္းေသာ္လည္း
စစ္ႀကီးၿပီး၍ အိမ္ျပန္ေရာက္ခ်င္ၾကၿပီ။ မေသမေပ်ာက္ေၾကာင္း သတင္းေပးၿပီး မိဘဇနီးမယား
သားသမီးမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ခ်င္လွၿပီ။ အိမ္ရွင္ကလည္း စိတ္ခ်လက္ခ်ထားခဲ့ဖို႔
ကတိေပးသည္ႏွင့္ ကိုတိုးေမာင္ကိုထားခဲ့ကာ သေဘၤာျဖင့္လိုက္ပါသြားၾကေလ၏။
+
+ + + + + + + +
ကိုတိုးေမာင္၏အဖ်ားက
ေတာ္ေတာ္ႏွင့္မေပ်ာက္ခဲ့ေခ်။
မဝါဆိုတို႔အိမ္မွာ
မဝါဆိုရယ္.. အေဖႏွင့္အေမရယ္ပဲရွိသည္မို႔ အေဖႏွင့္ အေမ ယာခင္းထဲသြားခ်ိန္တြင္
ကိုdတိုးေမာင္ကို မဝါဆိုပဲ ျပဳစုရေလသည္။
ကိုတိုးေမာင္က
မဝါဆိုထက္ ၇ႏွစ္ ၈ႏွစ္ခန္႔ႀကီးသူမို႔ မဝါဆိုက အစ္ကို ႀကီးလို႔ပဲေခၚသည္။
နာလန္ထလာေတာ့ ကိုတိုးေမာင္က စစ္အတြင္းအေတြ႕အႀကဳံ မ်ားကို မဝါဆိုအားေျပာျပသည္။
မဝါဆိုသည္ အစပိုင္းက သူစိမ္းတရံဆံေယာက္်ားတစ္ေယာက္ႏွင့္ အနီးကပ္ေျပာဆိုဆက္ဆံရ၍
ရွက္အမ္းအမ္းျဖစ္ေနသည္။ မဝါဆိုမွာေမြးခ်င္းေပါက္ေဖာ္အစ္ကိုေမာင္မ်ားလည္းမရွိ၍
ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ႏွင့္ နီးနီးကပ္ကပ္ဆက္ဆံေျပာဆိုဖူးျခင္းမရွိေခ်။
သို႔ေသာ္
အနီးကပ္ျပဳစုေပးရင္းႏွင့္ ကိုတိုးေမာင္ကိုခင္လာသည္။ သူေျပာသည့္
စိတ္ဝင္စားစရာအေတြ႕အႀကဳံမ်ားကို နားေထာင္ရင္းက ထပ္၍နားေထာင္ခ်င္ လာသည္။ ၁၅ရက္ေက်ာ္
ရက္၂၀ခန္႔ျပဳစုေပးၿပီးသည့္အခါတြင္ေတာ့ ကိုတိုးေမာင္ကို မဝါဆို
သံေယာဇဥ္တြယ္ခဲ့ပါၿပီ။
ကိုတိုးေမာင္ကလည္း
သိသည္။
]အစ္ကိုႀကီးေတာ့
အစ္ကိုႀကီးတို႔႐ြာကို မျပန္ခ်င္ေတာ့ဘူးကြယ္}
နာလန္ထစအခ်ိန္တြင္
ကိုတိုးေမာင္က မဝါဆိုကိုေျပာသည္။
]အစ္ကိုႀကီးမိဘေတြက
ေမၽွာ္ေနမွာေပါ့}
]အစ္ကိုႀကီးမွာ
မိဘေတြမရွိေတာ့ဘူးကြဲ႕၊ ေမြးခ်င္းလည္း မရွိဘူး၊ အစ္ကိုႀကီးက မဝါဆိုလိုပဲ မိဘေတြရဲ႕
တစ္ဦးတည္းေသာ ရင္ေသြးပါကြယ္}
]မိန္းမေကာ..
မိန္းမေကာ မရွိဘူးလားဟင္}
]မိန္းမ..}
ကိုတိုးေမာင္က
ဆက္ေျပာရန္တြန္႔ဆုတ္သြားသည္။
]မိန္းမရွိပါတယ္ကြယ္၊
ဒါေပမယ့္..}
]ဟင္..}
မဝါဆိုက
မ်က္လုံး႐ြဲႀကီးမ်ားျဖင့္ ကိုတိုးေမာင္ကို ေငးၾကည့္ေနခဲ့သည္။
]အစ္ကိုႀကီးတို႔
အိမ္ေထာင္က်တာ တစ္ႏွစ္ပဲရွိေသးတယ္၊ အစ္ကိုႀကီး စစ္ထဲလိုက္လာတာပဲ၊ သူ႕အိမ္က
အစ္ကိုႀကီးနဲ႔ယူတာကို သေဘာမက်ဘူးကြဲ႕၊ အစ္ကိုႀကီးနဲ႔သူ႕ကို ခြဲေနၾကတာ၊ အစ္ကိုႀကီး
စစ္ထဲလိုက္လာေတာ့ သူတို႔သေဘာ က်ျဖစ္သြားတာေပါ့ေလ၊ အခုေလာက္ရွိ
ေယာက္်ားမ်ားေပးစားလိုက္ပလားေတာင္ မသိပါဘူးကြယ္}
]ဟင္..
အႅီဲလိုလုပ္လို႔ အစ္ကိုႀကီးမိန္းမက ခံပါ့မလား၊ အစ္ကိုႀကီးက သူ႕ေယာက္်ားပဲဟာကို}
]သူကေတာ့မိန္းမေကာင္းေလးတစ္ေယာက္ပါမဝါဆိုရယ္၊
သို႔ေသာ္ မိဘ ေတြစီမံရင္ သူလည္း ဘယ္တြန္းလွန္ႏိုင္မွာတုံး၊ ၿပီးေတာ့
အစ္ကိုႀကီးတို႔စစ္သားဆို တာက အိမ္ျပန္ေရာက္မေရာက္ ေသခ်ာတဲ့ကာလမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးေလ၊
အစ္ကိုႀကီးကို ေသလူလို႔တြက္ခ်င္တြက္ၾကမွာ}
]အစ္ကိုႀကီးရယ္..
အေဝးကေန ‘Dလိုထင္ေနလို႔ ဘယ္ေတာ္ပါ့မလဲ၊ ႐ြာ ကိုအေရာက္ျပန္ၿပီး ၾကည့္ပါလားေတာ္}
]မဝါဆို..}
]ရွင္..}
]မဝါဆိုက
အစ္ကိုႀကီးကို ျပန္ေစခ်င္ပလား}
]အို..
ေစတနာရွိလို႔ပဲ ေနမေကာင္းတာကို ျပဳစုေပးေနတာေကာ၊ ျပန္ ေစခ်င္လို႔မဟုတ္ေပါင္}
မဝါဆိုက
႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္းပင္ေျပာရွာေလ၏။
]ဒါျဖင့္
ဘာလို႔ျပန္ဖို႔စကား ေျပာရသလဲကြယ္}
]႐ြာမွာ
မိန္းမက်န္ခဲ့ဆို..၊ ျပန္ဖို႔ေကာင္းတာေပါ့၊ ဟိုကေမၽွာ္ေနမွာ သနားစရာ}
]မဝါဆို၊
အစ္ကိုႀကီးဟာ ေယာကၡမေတြနဲ႔အဆင္မေျပတဲ့အခိုက္ ႏိုင္ငံရဲ႕ လြတ္လပ္ေရးတိုက္ပြဲမွာလည္း
တစ္တပ္တစ္အားပါခ်င္လို႔ စစ္ထဲလိုက္ၿပီး ဘ၀ကို ျမႇဳပ္ခဲ့တာပါညီမရယ္၊
စစ္တိုက္ရင္းေသရင္လည္းေအးေရာလို႔ သေဘာထားခဲ့တယ္၊ အစ္ကိုႀကီးဇနီးကိုခ်စ္ေပမယ့္
႐ြာကိုဘယ္ေတာ့မွမျပန္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆုံးျဖတ္ထားခဲ့ တာကြဲ႕၊ သူတို႔ကလည္း
အစ္ကိုႀကီးကို အၿပီးထြက္သြားၿပီလို႔ သတ္မွတ္ၾကမွာပါ၊ ေသလူလို႔သေဘာထားၾကမွာပါ၊
ေယာကၡမေတြက အစ္ကိုႀကီးမိန္းမကို ေယာက္်ား ေပးစားၿပီးသားလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္လိမ့္မယ္၊
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္.. အစ္ကိုႀကီး ႐ြာကို မျပန္ေတာ့ဘူးလို႔ဆုံးျဖတ္တယ္ကြယ္၊
ေယာကၡမေတြနဲ႔လည္း မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ခ်င္ ေတာ့ပါဘူး}
]အစ္ကိုႀကီးေယာကၡမေတြက
ေတာ္ေတာ္ဆိုးလို႔လားဟင္}
]အစ္ကိုႀကီးက
မိဘမရွိတစ္ေကာင္ႂကြက္၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားလုပ္ေန ရတဲ့လူ၊ သူမ်ားလယ္မွာသူရင္းငွား၊
သူတို႔ကပိုက္ဆံရွိတယ္ေလ၊ သူတို႔သမီးနဲ႔မတူ မတန္ဘူးထင္တာေပါ့၊ ဒီဒဏ္ေတြကို
အစ္ကိုႀကီးျပန္ၿပီး မခံခ်င္ေတာ့ဘူး၊ မိန္းမကို လည္း ျပတ္လက္စ
သံေယာဇဥ္ျဖတ္လိုက္ေတာ့မယ္ကြယ္..}
]’gျဖင့္
အစ္ကိုႀကီးဘာဆက္လုပ္မတုံး}
]မဝါဆို..
ညီမေလး၊ ေက်းဇူးရွင္ကို သားေရေပၚအိပ္ သားေရနားစား ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူးကြယ္၊
အစ္ကိုႀကီးစစ္သား တစ္ေယာက္ပါ၊ စကားကို႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္းပဲေျပာတတ္တယ္၊ အစ္ကိုႀကီး
ဒီ႐ြာမွာပဲေနခ်င္တယ္၊ မဝါဆိုမွာ ရည္႐ြယ္ထားသူမရွိဘူး၊ ခ်စ္သူရည္းစားလည္း
မရွိဘူးလို႔သိရပါတယ္၊ အစ္ကိုႀကီး မဝါဆိုကို ႐ိုး ေျမက်လုပ္ေကၽြးပါရေစကြယ္၊
အစ္ကိုႀကီးသေဘာထားကို လက္ခံပါ}
]အို..}
႐ိုးသားပြင့္လင္းေသာ
ေတာသူမေလးမဝါဆို၊ ခ်စ္စကားကို ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္းႀကီးဖြင့္ေျပာလိုက္ေတာ့
မ်က္ႏွာမထားတတ္ျဖစ္ကာ ထိုင္ရာမွထေျပးေလေတာ့၏။
+
+ + + + + + + +
ထိုေန႔ညမွာပင္..
ကိုတိုးေမာင္က သူ႕သေဘာထားကို မဝါဆိုမိဘမ်ားအား ဖြင့္ေျပာလိုက္သည္။
]ေမာင္ရင္
ဒီ႐ြာက တစ္သက္လုံးမျပန္ဘူးဆိုရင္ျဖင့္ က်ဳပ္တို႔တားစရာ မရွိပါဘူး၊
လုံမသေဘာထားကေရာ.. ဘဲ့ႏွယ္ရွိသလဲ}
မဝါဆိုဖခင္က
မဝါဆိုကို လွည့္ေမးလိုက္သည္။
]က်ဳပ္..
က်ဳပ္အတြက္ေတာ့.. အစ္ကိုႀကီး က်ဳပ္တို႔နဲ႔တစ္သက္လုံးေန မယ္ဆိုရင္ ၿပီးတာပါပဲေတာ္}
မဝါဆိုက
မ်က္လႊာခ်ရင္း ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖင့္ေျပာသည္။
ရပ္႐ြာထုံးစံအတိုင္း..
ဘုန္းႀကီးကိုအက်ိဳးအေၾကာင္းေလၽွာက္ထား၊ သူ ႀကီးႏွင့္လူႀကီးမ်ားကို အသိေပးၿပီး..
လူႀကီးစုံရာေရွ႕တြင္ ကိုတိုးေမာင္ႏွင့္မဝါဆိုကို မဂၤလာေဆာင္ႏွင္းေပးခဲ့သည္။
သည္လိုႏွင့္..
စစ္ျပန္ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္ကိုတိုးေမာင္သည္ ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာတြင္
ဖ်ားနာက်န္ရစ္ခဲ့ရာမွ မဝါဆိုႏွင့္ အိမ္ေထာင္က်ကာ အေျခခ်ေနျဖစ္ခဲ့ေလသည္။
မဝါဆိုသည္
ကိုတိုးေမာင္ကို ယုံၾကည္ခဲ့ပါသည္။ မဝါဆိုရင္ထဲမွာ အဖု အထစ္ကေလးတစ္ခုပဲရွိေနသည္။
ဒါက.. ကိုတိုးေမာင္မွာ အရင္က အိမ္ေထာင္ရွိ ခဲ့သည္ဆိုသည့္အျဖစ္။ မဝါဆိုက
အရင္အိမ္ေထာင္ကို သဝန္တိုေနတာမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ပါ။ ကိုတိုးေမာင္ မယားႀကီးသည္
တစ္ေနရာတြင္ အသက္ရွင္လၽွက္ရွိေနေသးတယ္ဆိုတဲ့အသိေၾကာင့္ ရင္ထဲမွာ
ခိုးလိုးခုလုျဖစ္ရျခင္းသာျဖစ္ပါ၏။ တစ္ေန႔.. ကိုတိုးေမာင္ သူ႕မယားႀကီးကိုစိတ္လည္ကာ
႐ြာကထြက္သြားမွာ၊ သူ႕ကိုပစ္သြားမွာကိုေတြးၿပီး မိန္းမသားပီပီစိုးရိမ္စိတ္
ပိုခဲ့မိျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။
ကိုတိုးေမာင္အခ်စ္ကိုေတာ့
မဝါဆိုယုံသည္။ ကိုတိုးေမာင္ရဲ႕႐ိုးသားမႈကို လည္းယုံသည္။ ႐ိုးသားလို႔သာလၽွင္
သူအိမ္ေထာင္က်ခဲ့ဖူးေၾကာင္း ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ဖြင့္ေျပာခဲ့ျခင္းမဟုတ္ပါလား။
အိမ္ေထာင္က်ေတာ့လည္း
အဘႏွင့္အတူတူ လယ္ထဲယာထဲမွာ ႏြားႏွင့္ဖက္႐ုန္းကာ သူမကိုလုပ္ေကၽြးခဲ့တဲ့ေယာက္်ား။
အေသာက္အစားမရွိ၊ ၾကင္နာတဲ့ေယာက္်ားေကာင္းတစ္ေယာက္မို႔ မဝါဆိုက ဂုဏ္ယူရသည္။
အထိုက္အေလၽွာက္ စာေလးေပေလး တတ္ကၽြမ္းၿပီး ဗဟုသုတရွိသူမို႔လည္း ကိုတိုးေမာင္က
႐ြာမွာပြဲလည္တင့္သည္။
ဆိုရလၽွင္..
မဝါဆို ကိုတိုးေမာင္ကို ခ်စ္ခင္သလို အားကိုးခဲ့ရပါသည္။ ယခင္အျဖစ္ေဟာင္းကိုသိထား၍သာ
စိတ္မွာ စႏိုးစေနာင့္ျဖစ္ရျခင္းျဖစ္၏။
သို႔ေသာ္..
မဝါဆိုစိုးရိမ္ေၾကာင့္က်သလို တစ္ခုမွျဖစ္မလာခဲ့ပါ။ ခုဆို အိမ္ေထာင္သက္ပင္
ဆယ္ႏွစ္ရွိၿပီေကာ။ အဘႏွင့္အမလည္း ဆုံးသြားၾကၿပီ။ ကိုတိုးေမာင္သည္ ႐ြာမွတစ္ဖဝါးမခြာ
မဝါဆိုကို လုပ္ကိုင္ေကၽြးေမြးေနဆဲ။
သားသမီးလည္း
သုံးေယာက္ရလို႔ အႀကီးႏွစ္ေယာက္ကိုပင္ မႏွစ္က ရွင္ျပဳေပးၿပီးၿပီေကာ။ အေမက
အရင္ဆုံးသည္၊ အေဖက သူမေသခင္ သူ႕ေျမးႏွစ္ေယာက္ကို သကၤန္းဝတ္ႏွင့္ျမင္ခ်င္ပါသည္ဆို၍
သကၤန္းစည္းေပးခဲ့သည္။ ေျမးေတြ ရွင္ျပဳပြဲအၿပီးမွာ အဘဆုံးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
သားႏွစ္ေယာက္သည္
ခုထိ သကၤန္းဝတ္ႏွင့္ရွိေနဆဲ။ ေက်းလက္ထုံးစံအရ တစ္ႏွစ္ျပည့္သည္ထိ သကၤန္းစည္းရသည္။
ကိုရင္ဝတ္ႏွင့္ပင္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း မွာ ေလာကဓာတ္စာမ်ား သင္ၾကားေနပါသည္။
အငယ္ဆုံးေလးကေတာ့
မိန္းကေလး။ ႏို႔စို႔အ႐ြယ္ပဲရွိေသးသည္။
ခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳးေရာက္မွေတာ့
မဝါဆို၏စိုးရိမ္ေၾကာင့္က်မႈမ်ားလည္း ပ်က္ပ်ယ္သြားေပၿပီ။
+
+ + + + + + + +
သို႔ပါလၽွက္..
မဝါဆိုသည္ ယေန႔မွပင္ သည္အေၾကာင္းမ်ားကိုေတြးကာ ရင္ထဲ၌ တအုံေႏြးေႏြးႀကီးျဖစ္ေနမိသည္။
စိတ္ထဲမွာ မတင္မက်ႀကီးျဖစ္ေနမိသည္။
မဝါဆိုသည္
အိမ္ေဘးဖက္ေျမႀကီးေပၚတြင္ ထမင္းဟင္းခ်က္ျပဳတ္ရင္းက
ေရာက္တတ္ရာရာေတြးေနမိျခင္းျဖစ္သည္။ ခ်က္ျပဳတ္ရင္းတစ္ဖက္ ႏို႔စို႔သမီးေလးကို
သိပ္ထားသည့္ပုခက္ႀကိဳးကို အိမ္ျပင္အထိေရာက္ေအာင္ဆြဲကာ ပုခက္ကိုလႊဲေပးေန သည္။
ခဏေနလၽွင္
သားကိုရင္ႏွစ္ပါး ဆြမ္းခံႂကြလာေတာ့မည္။ ၿပီးလၽွင္ သူတို႔ အေဖကို ယာထဲအေရာက္
မဝါဆိုကိုယ္တိုင္ ထမင္းသြားပို႔ရမည္။ မဝါဆိုက ထမင္းအိုးက်က္အၿပီးတြင္
ငပိေရက်ိဳအိုးကို မီးဖိုေပၚတင္ထားရင္း ခ်ဥ္ေပါင္႐ြက္မ်ားကိုေခၽြေန၏။
လက္တစ္ဖက္ကလည္း တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ပုခက္ႀကိဳးကိုလႊဲေပးေနသည္။
ထိုစဥ္တုံးမွာပဲ..
မဝါဆိုတို႔အိမ္သို႔ ထိုမိန္းမေရာက္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ထိုမိန္းမ။
ပေဟဠိဆန္ေသာမိန္းမ။ ထိုမိန္းမသည္ မဝါဆိုကို ခံစားခ်က္ မ်ားစြာေပးခဲ့သည္။
မဝါဆိုရင္ကို ေမႊေႏွာက္ခဲ့သည္။ ပုစၧာမ်ားစြာေပးခဲ့သည္။ မဝါဆို သည္ ထိုမိန္းမကို
သနားလည္းသနားသည္။ ကိုယ္ခ်င္းစာကာ ဂ႐ုဏာလည္းသက္ မိသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုမိန္းမသည္
ဘယ္သူလဲ။ မဝါဆို တိတိက်က်မသိခဲ့ရပါ။
ထိုမိ္န္းမက
မဝါဆိုတို႔အိမ္သို႔ ျဖတ္ကနဲေရာက္လာကာ... လွပ္ကနဲ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည့္
ပုစၧာဆန္ေသာမိန္းမ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေလသည္။
မဝါဆို
ခ်ဥ္ေပါင္ဟင္းအိုးျပင္ေနစဥ္.. ေဒၚေသာင္းဆိုေသာ အလြန္တရာ စပ္စုသည့္မိန္းမႀကီးက
ထိုမိန္းမကို ေခၚလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေလ၏။ ေဒၚေသာင္းက ေမာ္ ေတာ္ဆိပ္တြင္
တဲကေလးျဖင့္အေၾကာ္ေၾကာ္ေရာင္းေသာမိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါ သည္။
]ဝါဆိုေရ..
ေအ..ဝါဆို}
]အရီးေသာင္း၊
ကၽြန္မအိမ္ေဘးမွာေတာ့၊ ဟင္းခ်က္ေနတယ္}
]ဒီမွာေဟ့၊
ဧည့္သည္၊ ညီးေယာက္်ားကိုတိုးေမာင္ကိုေတြ႕ခ်င္လို႔တဲ့၊ ေမာ္ေတာ္နဲ႔ပါလာတာ}
]ဟင္..}
မဝါဆိုအံ့ဩစြာ
အိမ္ေရွ႕ေျပးထြက္ခဲ့သည္။
ေဒၚေသာင္းႏွင့္အတူ
မိန္းမတစ္ေယာက္။ အထုတ္တစ္ဖက္ဆြဲ၍ ေခါင္းတြင္
ခ်ည္တဘက္ကိုသိုင္းၿခဳံထားသည့္မိန္းမမွာ မ်က္ႏွာစိမ္းျဖစ္သည္။ သူမမ်က္ႏွာကၫႈိးႏြမ္းမႈၾကားမွ
ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ မ်က္လုံးမ်ားက လက္ေနသည္။ မဝါဆိုကို စူးစမ္းေသာမ်က္လုံးမ်ား
ျဖင့္ စိုက္ၾကည့္ေန၏။
]ဒါ..
တိုးေမာင္တို႔အိမ္ပဲမိန္းကေလး၊ ေနခဲ့ေပေတာ့၊ ဝါဆိုေရ.. ငါ့အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႔
ျပန္လိုက္ဦးမယ္၊ ဪ.. သူက ဒီ႐ြာမွာ ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္တစ္ေယာက္က်န္ေနတယ္ၾကားလို႔
လာတာတဲ့၊ တိုးေမာင္မ်ားျဖစ္ေနမလားလို႔တဲ့ ေဟ့၊ ငါ သြားမေနာ္}
ေဒၚေသာင္းက
သူစိမ္းမိန္းမကို ထားရစ္ခဲ့ကာျပန္သြားေလသည္။
]အစ္မ၊
အိမ္ေပၚတက္ထိုင္ပါ}
မဝါဆိုက
ဧည့္သည္ကို အိမ္ကျပင္ေပၚၫြန္ျပရင္း ေျပာလိုက္သည္။
ထိုမိန္းမက
ေျဖးေလးေသာေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ အိမ္ေရွ႕ဝါးၾကမ္းခင္းေလးေပၚတက္ထိုင္၏။
]ခဏေနာ္
အစ္မ}
မဝါဆိုက
ငပိႏွင့္လုံးထားလက္စ ခ်ဥ္ေပါင္အိုးကို မီးဖိုေပၚမွသြားခ်သည္။
ေရေႏြးအိုးကိုတင္ပစ္ခဲ့ရင္း အိမ္ေပၚသို႔တက္ခဲ့၏။
ဧည့္သည္မိန္းမသည္
အိမ္ေရွ႕ကျပင္တြင္ထိုင္ရင္း ဟိုသည္ေငးၾကည့္ေနသည္။
မဝါဆိုေရာက္လာေတာ့
မဝါဆိုကိုေမာ့္ၾကည့္ကာ..
]ညီမက
ကိုတိုးေမာင္ရဲ႕..}
]က်ဳပ္
ကိုတိုးေမာင္မိန္းမပါ အစ္မ}
]ဪ..}
သူမက
ဘာမွဆက္မေျပာပဲ ႏႈတ္ခမ္းမ်ား တ႐ြ႐ြလႈပ္ေနသည္။
]အစ္မ
ဘယ္ကလာတာလဲ၊ ကိုတိုးေမာင္နဲ႔အသိလား}
]အစ္မက..
အစ္မက..}
သူမက
စကားကိုမဆက္ႏိုင္ပဲ ထစ္ေနေလသည္။
]အစ္မက
ဒီ႐ြာမွာ စစ္ျပန္ကိုတိုးေမာင္ဆိုတာရွိတယ္ဆိုလို႔ လာၾကည့္တာပါ၊ ကိုတိုးေမာင္ဆိုတာ
အစ္မအသိထဲက မ်ားျဖစ္ေနမလားလို႔}
]ဟင္..}
မဝါဆိုရင္၌
လႈိင္းတစ္ခုလႈပ္ခတ္သြားသည္။
စစ္ျပန္ကိုတိုးေမာင္၊
လိုက္လာတာ၊ သူမဘယ္သူလဲ၊ သူမဟာ...။
]အစ္မအသိကိုတိုးေမာင္လည္း
ဟုတ္ခ်င္မွဟုတ္မွာပါေလ..}
သူမက
မဝါဆိုကိုေစ့ေစ့ၾကည့္ရင္း စကားကိုေလၽွာခ်လိုက္သည္။
ထိုစဥ္
ပုခက္ထဲမွကေလးက အဲ့ကနဲငိုလိုက္၏။
]ခဏေနာ္အစ္မ}
မဝါဆိုက
ကေလးဆီထသြားသည္။ ဧည့္သည္မိန္းမသည္ ယခုမွ ပုခက္ႏွင့္ကေလးကို သတိထားမိပုံေပၚသည္။
မဝါဆို ပုခက္ဆီထသြားသည္ကို မ်က္ျခည္ မျပတ္လိုက္ၾကည့္ေန၏။
ကေလးက
ႏိုးမလာေသး။ ပုခက္ရပ္သြား၍ ငိုလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ မဝါဆိုက ပုခက္ကို လႈပ္ယမ္းေပးကာ
ႏႈတ္မွတကၽြတ္ကၽြတ္ ႏွင့္စုတ္သပ္ရင္း ကေလးကိုျပန္သိပ္ေန၏။ ကေလးအိပ္သြားမွ
ပုခက္ႀကိဳးကို ေရွ႕ခန္းထဲထိဆြဲကာ ထြက္လာ သည္။
]ကေလးဘယ္ႏွေယာက္လဲ}
]သုံးေယာက္အစ္မ၊
ဒါက ႏို႔စို႔ေလး၊ အငယ္ဆုံးမေလးေလ၊ အႀကီးႏွစ္ေယာက္က ကိုရင္ဝတ္ေနတယ္}
]ဪ..}
ေျပာေနရင္းပင္
အႀကီးေကာင္ကိုရင္က သပိတ္ကိုပိုက္ကာ ေရာက္လာသည္။
]အဲဒါ
သားအႀကီးေပါ့၊ တန္ေဆာင္မုန္းလထဲက ကိုရင္ဝတ္ေပးထားတာ၊ ကိုရင္ေရ.. ဆြမ္းဟင္းက
ခ်က္တုန္းေတာ့၊ ကိုရင့္ဒကာႀကီး ကို ယာထဲသြားေခၚေပးပါဦးကိုရင္ရယ္၊ ဒီမယ္.. ဧည့္သည္ေရာက္ေနတယ္လို႔}
ကိုရင္ေလးက
သပိတ္ကို ကျပင္ေပၚခ်ခဲ့ၿပီး ေျပးထြက္သြားသည္။
]ညီမေယာက္်ားကိုတိုးေမာင္က
တစ္ရပ္တစ္႐ြာကဆိုတာ ဟုတ္သလား၊ စစ္အၿပီး
ဒီ႐ြာမွာက်န္ခဲ့တယ္ဆိုတာ တကယ္ပဲလား}
]ဟုတ္တယ္အစ္မ၊
သူေျပာေတာ့ ေအာက္ျပည္ေအာက္႐ြာကတဲ့၊ ဘယ္ၿမိဳ႕ဆိုတာေတာ့ အစ္ကိုႀကီးက မေျပာဘူး၊
ဒီ႐ြာမွာ ေနမေကာင္းလို႔ က်န္ရစ္ခဲ့ရင္းက ကၽြန္မနဲ႔အိမ္ေထာင္က်ေနတာ}
ဧည့္သည္မိန္းမက
မဝါဆိုေျပာသမၽွကို မဝါဆိုကိုေငးရင္း နားေထာင္ေနသည္။
]သူက
ဘယ္လိုပုံမ်ိဳးလဲ၊ အင္းေလ.. အစ္မသိတဲ့ ကိုတိုးေမာင္ ဟုတ္ခ်င္မွဟုတ္မွပါ}
]အစ္မရွာေနတဲ့ကိုတိုးေမာင္ဆိုတာ
အစ္မနဲ႔ဘာေတာ္လဲ၊ အို.. ဒီမွာ အစ္ကိုႀကီးဓာတ္ပုံရွိသေလ၊ ေဟာ့မွာ အစ္မ}
မဝါဆိုက
ေျပာရင္းသတိရကာ ကိုတိုးေမာင္ဓာတ္ပုံကိုျပရန္ ထိုင္ရာမွထလိုက္သည္။ မႏွစ္က
သားႏွစ္ေယာက္ကိုရွင္ျပဳေတာ့ ရွင္ျပဳပြဲတြင္ ၿမိဳ႕ကဓာတ္ပုံဆရာကိုငွားကာ
ဓာတ္ပုံတစ္ပုံ႐ိုက္ထားသည္။ အေဖရယ္၊ သူတို႔လင္မယားရယ္၊ ရွင္ေလာင္း သားႏွစ္ေယာက္ရယ္။
ထိုပုံကို
မွန္ေဘာင္သြင္းကာ အိမ္ေရွ႕ခန္း၌ပင္ ခ်ိတ္ထားပါသည္။ မဝါဆို ယာထဲထမင္းပို႔သြားလၽွင္
ေဆာင္းေနက်ခေမာက္ကို ဓာတ္ပုံခ်ိတ္ေသာသံခ်ိတ္တြင္ ခ်ိတ္ထားမိ၍ ခေမာက္ႏွင့္
ကြယ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
မဝါဆိုက
ျဖတ္ျဖတ္လတ္လတ္ထကာ.. ဓာတ္ပုံေပၚမွ ခေမာက္ကိုဖယ္လိုက္သည္။
ရွင္ျပဳပြဲတြင္
မိသားစုလိုက္႐ိုက္ထားေသာပုံက ဘြားကနဲေပၚလာသည္။
]ေဟာဒါ
ကိုတိုးေမာင္ေလ၊ ဒီက ကၽြန္မအေဖ၊ ကေလးေတြရွင္ျပဳၿပီး မၾကာဘူး ဆုံးသြားရွာတယ္၊
ႏို႔စို႔မေလးက ရွင္ျပဳပြဲ ၿပီးမွေမြးတာအစ္မရဲ႕}
မဝါဆိုက
ဓာတ္ပုံကိုလက္ေထာက္ျပကာ ရွင္းျပေနသည္။
]ဟုတ္လား..
အစ္မရွာေနတဲ့ ကိုတိုးေမာင္က ဒီပုံထဲကလူလား}
မဝါဆိုက
ေမးရင္း ဧည့္သည္ကိုလွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။
ဓာတ္ပုံကိုေမာ္ၾကည့္ေနေသာထိုမိန္းမသည္
ေခါင္းကို သြက္သြက္ခါရမ္းလိုက္၏။
]မဟုတ္ဖူး..
မဟုတ္ဖူး.. သူမဟုတ္ဖူး}
]ဪ..}
မဝါဆိုရင္ထဲမွာ
အပူတစ္ခုေအးသြားသလိုခံစားလိုက္ရသည္။
သို႔ေသာ္..
ေခါင္းကိုရမ္းခါလိုက္ရာတြင္ ထိုမိန္းမ၏မ်က္လုံးဆီမွ မ်က္ရည္စမ်ား
စီးက်လာသည္ကိုျမင္လိုက္ေတာ့ မဝါဆိုရင္မွာ ထိတ္ကနဲျဖစ္ရျပန္သည္။
]မဟုတ္ပါဘူးကြယ္၊
နာမည္သာတူတာကိုး၊ အစ္မရွာေနတဲ့ကိုတိုးေမာင္က သူနဲ႔တျခားစီပဲ}
မဝါဆိုသည္
ဧည့္သည္မိန္းမေျပာစကားမ်ားကို မယုံၾကည္မိေပ။ ဘာျပဳလို႔ရယ္မသိ၊ သူမ
ဆန္႔က်င္ဖက္စကားမ်ား ကိုလိမ္ေျပာေနသည္ဟု ထင္ေနမိသည္။ ၿပီးေတာ့ သူမ
ဘာလို႔မ်က္ရည္က်ရတာလဲ၊
ဧည့္သည္မိန္းမကလည္း
သူမမ်က္ဝန္းမွ မ်က္ရည္မ်ားစီးက်လာသည္ကို သတိထားမိသြားသည္။ သူမက မ်က္ေတာင္
ကိုပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္ကာ မ်က္ရည္ မ်ားကို သိမ္းဆည္းေနသည္။ သို႔ေသာ္ ပါးျပင္ေပၚအထိစီးက်ေနေသာမ်က္ရည္မ်ား
က အထင္အရွား။ သူမ ငိုေနတာပါလား။
]ညီမတို႔႐ြာကေနာ္၊
ဆိပ္ကမ္းကသဲေတြကဆိုးလိုက္တာ၊ ေလတိုက္ေတာ့ မ်က္လုံးထဲသဲေတြဝင္ၿပီး စပ္ေနတာပဲ..
ဟင္း.. ဟင္း..}
သူ
ဟန္လုပ္ေျပာေနတာပါ၊ မဟုတ္ပါဘူး၊ သဲဝင္တာမဟုတ္ပါဘူး၊ ရွင္ငိုေနတာ ကၽြန္မ သိပါတယ္၊
ရွင္ဘာလို႔ ငိုရတာလဲဟင္..၊ မဝါဆိုစကားမ်ားက ႏႈတ္ခမ္းမွထြက္မလာပဲ
ရင္ထဲမွာပင္ေပ်ာက္သြားသည္။
သူမက
ေခါင္းတြင္ပတ္ထားေသာ ခ်ည္တဘက္ကေလး၏ အနားစျဖင့္ မ်က္ရည္မ်ားကိုသုတ္ေနသည္။
]သဲဝင္လို႔မ်က္ရည္က်တာလား၊
ဒါျဖင့္ မ်က္ႏွာသစ္ပစ္လိုက္ေလအစ္မ၊ က်ဳပ္ေရသြားခပ္လိုက္မယ္}
မဝါဆိုက
အိမ္ေနာက္ဖက္မွဆင္းကာ ေနာက္ေဖးစဥ့္အိုးထဲမွေရကို ခြက္ျဖင့္သြားခပ္လိုက္သည္။
လမ္းတေလၽွာက္တြင္
ထိုမိန္းမအေၾကာင္းကိုေတြးရင္း ရင္ထဲမွာဗေလာင္ဆူေန၏။
သူဘယ္သူလဲ၊
ဘယ္ကလာတာလဲ၊ သူေတြ႕ခ်င္တဲ့ ကိုတိုးေမာင္ဟာ အစ္ကိုႀကီးပဲလား။
သူရွာတဲ့ကိုတိုးေမာင္နဲ႔အစ္ကိုႀကီးနဲ႔ တစ္ေယာက္စီဆိုတာ ညာေနတာမ်ားလား။
အစ္ကိုႀကီးနဲ႔
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႕ရင္ ဘယ္လိုေနၾကမလဲ။ တကယ္ပဲ တစ္ေယာက္စီျဖစ္ေနရင္ ကိစၥမရွိ။
အစ္ကိုႀကီးဟာ သူရွာေနတဲ့ ကိုတိုးေမာင္ျဖစ္ခဲ့ လၽွင္...
မဝါဆိုသည္
ရင္ထိတ္ဖြယ္အေတြးမ်ားျဖင့္ ေရခြက္ကိုသယ္ကာ အိမ္ေရွ႕သို႔ျပန္လာခဲ့ေလ၏။
]ဟင္..}
အိမ္ေရွ႕ကျပင္တြင္
ဧည့္သည္မိန္းမမရွိေတာ့ပါ။
မဝါဆိုက
အိမ္ျပင္ဖက္သို႔ေမၽွာ္ၾကည့္လိုက္သည္။
ျမစ္ဆိပ္ဖက္သို႔သြားေသာလမ္းအတိုင္း
မေျပး႐ုံတမယ္ ေလၽွာက္သြားေနသည့္ သူမ၏ေနာက္ေက်ာကိုျမင္လိုက္ရသည္။ တဘက္ ကေလးက
ေလမွာလြင့္လို႔။ မ်က္ႏွာကိုငုံ႔ကာ တဘက္ျဖင့္အုပ္ထားပုံမ်ိဳးျဖစ္သည္။ သူမ ငိုသြားတာလား။
ႏႈတ္မဆက္
ဘာမဆက္နဲ႔ ဘာလို႔ခ်က္ခ်င္းထျပန္သြားရတာလဲ။
မဝါဆိုသည္
ေရခြက္ကိုကိုင္ရင္း ထိုမိန္းမျမင္ကြင္းမွေပ်ာက္သြားသည္ထိ ေၾကာင္ေတာင္ရပ္ကာ
ေငးၾကည့္ေနမိသည္။
ထိုမိန္းမသည္
ေမာ္ေတာ္ဆိပ္သို႔သြားေသာလမ္းခ်ိဳးသို႔ခ်ိဳးေကြ႕ကာ သူမ အျမင္မွေပ်ာက္ကြယ္သြားေလသည္။
မဝါဆိုက
အေတြးမ်ားစြာျဖင့္ ေရခြက္ကိုကိုင္ကာ ေယာင္၍ရပ္ေနဆဲ..
+
+ + + + + + + +
]ဝါဆို..
ဧည့္သည္ေရာက္လို႔ဆို၊ ဘယ္မွာလဲ}
ကိုတိုးေမာင္အသံၾကားမွ
မဝါဆိုသတိဝင္လာသည္။
]ဟုတ္တယ္အစ္ကိုႀကီး၊
ဧည့္သည္လာတယ္၊ ေမာ္ေတာ္ဆိပ္ကေန အရီးေသာင္းလိုက္ပို႔တာ၊ ခု ျပန္သြားၿပီ}
]ဘယ္ကလဲ..
ဘယ္သူတုံး}
မဝါဆိုက
သားကိုရင္ရွိေန၍မေျပာေသးပဲ ဆိုင္းေနသည္။
]ကိုရင္ေရ..
ဧည့္သည္လာတာနဲ႔ ဟင္းအိုးကို မီးဖိုေပၚမတင္ရေသးဘူးေတာ္}
]ရတယ္ဒကာမႀကီး၊
ဒါဆို ကိုရင္ ႐ြာေတာင္ပိုင္းမွာ ဆြမ္းခံႏွင့္မယ္}
]တင္ပါ့ကိုရင္}
ကိုရင္
သပိတ္ကေလးပိုက္ၿပီး ထြက္သြားမွ မဝါဆိုက ကိုတိုးေမာင္ကို ေျပာျပလိုက္သည္။
]ဧည့္သည္ကမိန္းမ
အစ္ကိုႀကီး၊ ေအာက္ျပည္ကလာတာတဲ့၊ စစ္အတြင္းတုံးက ဒီ႐ြာမွာ
ကိုတိုးေမာင္ဆိုတဲ့လူတစ္ေယာက္ က်န္ခဲ့တယ္ၾကားလို႔ လာတာတဲ့}
]ဟင္..}
]ကၽြန္မ..
ကၽြန္မေတာ့ အဲဒီအစ္မဟာ အစ္ကိုႀကီးရဲ႕မိန္းမလို႔ထင္တယ္}
]ဘာ..
သူကဘာေျပာသြားလို႔လဲ၊ သူ႕နာမည္ဘယ္သူတဲ့လဲ၊ အခုဘယ္ မွာလဲဝါဆို}
]နာမည္ေျပာမသြားဘူး၊
ကၽြန္မက အစ္ကိုႀကီးဓာတ္ပုံကိုျပေတာ့ သူက မဟုတ္ဖူးတဲ့၊ သူရွာေနတဲ့
ကိုတိုးေမာင္ဆိုတာ တစ္ေယာက္တဲ့}
ကိုတိုးေမာင္က
သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္။
]ဒါဆိုၿပီးတာပဲ၊
ဟုတ္တာေပါ့၊ လူမွားတာေနမွာေပါ့၊ အဲဒါေၾကာင့္သာ ငါ့ကိုမေစာင့္ပဲျပန္သြားတာေပါ့}
]ဟင့္အင္း..
မဟုတ္ႏိုင္ဘူးအစ္ကိုႀကီး}
]ဘာျဖစ္လို႔..}
]သူက
ပါးစပ္ကသာ မဟုတ္ဖူးေျပာတာ၊ အစ္ကိုႀကီးဓာတ္ပုံကိုျမင္ေတာ့ ငိုတယ္၊ အဲ..
မ်က္ရည္က်တယ္ေတာ့၊ ကၽြန္မကိုေတာ့ မ်က္လုံးထဲသဲဝင္လို႔ပါလို႔ ေျပာတယ္၊ ကၽြန္မက
မ်က္ႏွာသစ္ဖို႔ ေရသြားအခပ္မွာ သူထြက္ေျပးတာပဲ}
]ထြက္ေျပးတယ္}
]တကယ္လို႔
အစ္ကိုႀကီးဟာ သူရွာေနတဲ့ကိုတိုးေမာင္မဟုတ္လဲ ဘာေျပးစရာလိုသလဲ၊ မဟုတ္-မဟုတ္ဖူး
ေျပာ႐ုံေပါ့၊ ကိုရင္က အစ္ကိုႀကီးကိုသြားေခၚေတာ့
အစ္ကိုႀကီးျပန္လာခါနီးလို႔ေျပးတာေတာ့}
]နင္ကလဲဟာ..
သူ႕ဟာသူ ေမာ္ေတာ္အမီျပန္တာလားမွမသိတာ၊ သူရွာ တဲ့လူမဟုတ္မွန္းသိလို႔
အခ်ိန္မျဖဳန္းေတာ့တာေနမွာေပါ့}
]ကၽြန္မေတာ့
.. သူ႕ကို အစ္ကိုႀကီးမိန္းမလို႔ထင္တယ္}
]ဝါဆို..}
]ေတာ္..}
]ငါ့မိန္းမ
မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ဝါဆိုရယ္၊ သူ႕အေၾကာင္းကို ငါသိတယ္၊ သူ ဒီေလာက္ေဝးတဲ့ခရီးကို
လိုက္မလာရဲပါဘူး၊ တျခားတစ္ေယာက္ပါဟာ၊ တိုက္ဆိုင္တာပါဟာ}
]ဒါျဖင့္
အစ္ကိုႀကီးဓာတ္ပုံျမင္ေတာ့ သူဘာလို႔ငိုသလဲအစ္ကိုႀကီးရယ္.. ကၽြန္မျဖင့္ သူ႕ကို
သိပ္သနားတာပဲ}
]သနားတယ္}
]မိန္းမခ်င္းကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ေတာ္၊
အစ္ကိုႀကီးက ခရီးေဝးႀကီးကိုလိုက္မလာရဲဘူးဆိုေပမယ့္.. မိန္းမေတာ့္၊ ကိုယ့္လင္သား
ျပန္မလာရင္ေတာ့ လိုက္ရဲတဲ့ သတၱိရွိၾကမွာပဲ၊ ကၽြန္မသိတယ္}
]ဝါဆိုရယ္..
ေတာ္စမ္းပါ၊ ကဲ.. အဲဒီမိန္းမဟာ ငါ့မိန္းမဟုတ္ပါၿပီတဲ့ဟာ၊ ဘာျဖစ္ေသးတုံး၊
ငါသူ႕ေနာက္ျပန္လိုက္မသြားဘူး၊ သူနဲ႔က တစ္ႏွစ္ေလာက္ ေပါင္းခဲ့တဲ့ သံေယာဇဥ္ပဲရွိတာ၊
ၾကာလဲၾကာလွၿပီ၊ နင္နဲ႔က ကေလးသုံးေယာက္၊ ငါ့သားသမီးေတြကို ငါမျပတ္ႏိုင္ပါဘူး၊
သူဟုတ္ေနလဲ ငါကျပန္လႊတ္႐ုံရွိတာပဲ၊ နင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မေနနဲ႔၊ ေနာ္.. ဝါဆို}
ကိုတိုးေမာင္က
မဝါဆိုပခုံးကိုဖက္ကာ ႏွစ္သိမ့္စကားဆိုသည္။
]နင္
ငါ့ကိုယုံတယ္မဟုတ္လားဝါဆို}
]ယုံပါတယ္အစ္ကိုႀကီး၊
အစ္ကိုႀကီး ကၽြန္မတို႔မိသားစုကိုခ်စ္တာ ကၽြန္မ ယုံပါတယ္}
]ဒါဆိုၿပီးတာပဲ၊
ဟိုမိန္းမက သက္သက္လာေႏွာက္သလိုျဖစ္ေနၿပီ၊ နင္ ငိုခ်င္ေနသလားဟင္}
ကိုတိုးေမာင္က
မဝါဆိုမ်က္ႏွာပ်က္ေနသည္ကိုၾကည့္ရင္းေမးလိုက္သည္။ ကိုတိုးေမာင္ေမးလိုက္မွပင္ မဝါဆို
မ်က္ရည္ေတြက်လာ၏။
]ကၽြန္မအတြက္ကၽြန္မ
ငိုခ်င္တာမဟုတ္ပါဘူး၊ အဲဒီအစ္မကို သနားလို႔ပါ၊ စိတ္မေကာင္းလို႔ပါေတာ္၊
လင္ေပ်ာက္ရွာတဲ့မိန္းမ.. သူ႕လင္ကိုရွာေတြ႕ပါေစေတာ္}
]ကဲ..ကဲ..
ေတာ္ေတာ့ တိတ္ေတာ့၊ ေတာ္ၾကာ ကိုရင္ေတြေရာက္လာလို႔ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနဦးမယ္၊ ငါလည္း
ထမင္းစားၿပီးမွ ယာထဲျပန္ေတာ့မယ္}
+
+ + + + + + + +
ကိုတိုးေမာင္က
မဝါဆိုကိုေခ်ာ့ေမာ့ႏွစ္သိမ့္ၿပီး အိမ္ထဲမွထြက္လာခဲ့သည္။ ႐ြာေတာင္ပိုင္းကိုသြားေယာင္ျပၿပီး
လမ္းခုလတ္မွခ်ိဳးကာ ေမာ္ေတာ္ဆိပ္ရွိသည့္ျမစ္ကမ္းသို႔ဆင္းခဲ့၏။
အိမ္ကိုေရာက္လာတဲ့ဧည့္သည္ဟာ
ဘယ္သူလဲ။ မဝါဆိုထင္သလို သူ႕ မိန္းမ မေအးျမျဖစ္ေနေလမည္လား။ မေအးျမက်န္ခဲ့ေသာ
သူတို႔ေနရပ္ႏွင့္ ဧရာ၀တီျမစ္ကမ္းေဘးက ေညာင္ပင္ဆိပ္႐ြာမွာ ခရီးကြာလွမ္းလွေပသည္။
ေအးျမသည္ သူ႕ေနာက္ကို အခ်ိန္အၾကာႀကီးၾကာမွ လိုက္လာပါ့မည္လား။ မဝါဆိုေျပာသလို လင္
သားအတြက္ သတၱိေတြဝင္ၿပီးလိုက္လာတာေလလား။ သို႔ေသာ္ ၾကာခဲ့ၿပီ။ ဆယ္ႏွစ္ ဆယ္မိုးမက
ၾကာခဲ့ၿပီေလ။
ကိုတိုးေမာင္သည္
ေရာက္လာေသာဧည့္သည္ကို မေအးျမမဟုတ္ႏိုင္ဟု ထင္ေသာ္လည္း ယခုတေလာမက္သည့္အိပ္မက္
မ်ားအရ.. ျဖစ္ႏိုင္သည္ဟုလည္း ယုံမွတ္ေနမိျပန္၏။ ခုတေလာတြင္ ညတိုင္းလိုလို
ငယ္ေပါင္းမေအးျမကို အိပ္မက္ ခဏခဏမက္သည္။ မေအးျမတစ္ေယာက္ ကြယ္လြန္ေလၿပီလားဟုပင္
ကိုတိုးေမာင္ ကထင္မိ၏။ ေသသြားၿပီးလို႔ ေအးျမဝိညာဥ္သူ႕ေနာက္လိုက္လာသလားလို႔
ထင္ေယာင္ထင္မွား ေတြးမိသည္။
တကယ္ေတာ့
သူသည္ ေအးျမကို မခ်စ္ခင္မၾကင္နာလို႔ ႐ြာမျပန္ပဲေနခဲ့တာမဟုတ္ေပ။
ေအးျမမိဘမ်ားႏွင့္ေဆြမ်ိဳး အသိုင္းအဝိုင္းကိုစိတ္နာၾကည္း၍ ဤအရပ္မွာ
ဇာတ္ျမႇဳပ္ေနခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေအးျမၾကာေတာ့လည္း သူ႕ကိုေမ့သြားလိမ့္ မည္ဟု ထင္ခဲ့၏။
သူ႕အိမ္ကလည္း ဒီတိုင္းမေန၊ ေအးျမကို သူကြယ္သည္ႏွင့္
ေယာက္်ားေပးစားလိမ့္မယ္လို႔လည္း စိတ္ကထင္ေနသည္။ သည္လိုႏွင့္ စစ္အၿပီးမွာ
စစ္အတြင္းကပဲ က်ဆုံးသြားသေယာင္ေယာင္ထင္ခ်င္လည္းထင္ေစေတာ့ဆိုၿပီး
မျပန္ပဲေနလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
အိမ္ကိုေရာက္လာေသာမိန္းမသည္
တကယ္သာ ေအးျမျဖစ္ခဲ့လၽွင္..
ကိုတိုးေမာင္က
ဂဃနဏသိရေအာင္စုံစမ္းရန္ ေမာ္ေတာ္ဆိပ္သို႔ဆင္းခဲ့ ျခင္းျဖစ္၏။ ထိုမိန္းမကို
a’:ေသာင္းလိုက္ပို႔သည္ဆို၍ ေဒၚေသာင္းအေၾကာ္တဲတြင္ ဝင္စုံစမ္းလို႔ ရႏိုင္သည္။
ေမာ္ေတာ္ႀကဳံမရွိေသးလၽွင္
ထိုမိန္းမကို ေမာ္ေတာ္ဆိပ္၌ ေတြ႕ေကာင္းေတြ႕ႏိုင္ေသးသည္။
ကိုတိုးေမာင္က
ခပ္သုတ္သုတ္ပင္ ျမစ္ဆိပ္သို႔ဆင္းခဲ့၏။
ကမ္းနားသို႔သူေရာက္ေတာ့..
ေမာ္ေတာ္တစ္စင္း ကမ္းကခြာသြားၿပီးျဖစ္သည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ေမာ္ေတာ္က ျမစ္လည္
သို႔ပင္ေရာက္ေနၿပီ။ ထိုေမာ္ေတာ္သည္ သူတို႔႐ြာဆိပ္ကမ္းသို႔ တစ္ေန႔မွတစ္ႀကိမ္သာ
ဆိုက္ကပ္သည့္ တစ္စီးတည္းေသာ ေမာ္ေတာ္ျဖစ္ေလသည္။
ကိုတိုးေမာင္က
ေဒၚေသာင္းအေၾကာ္တဲထဲသို႔ဝင္လိုက္သည္။
]ဟဲ့-တိုးေမာင္၊
နင္ ဧည့္သည္နဲ႔မဆုံလိုက္ဘူးဆို}
ေဒၚေသာင္းက
ဦးေအာင္ေမးလိုက္သည္။
]ဟုတ္တယ္အရီးေသာင္း၊
က်ဳပ္ကိုမေစာင့္ပဲ ျပန္သြားတယ္}
]ဟုတ္ပါ့ဟယ္၊
ဒီေမာ္ေတာ္နဲ႔လာ.. ဒီေမာ္ေတာ္နဲ႔ျပန္တာပဲဟဲ့၊ ေမာ္ေတာ္ထြက္ခါနီး
အတင္းေျပးဆင္းလာၿပီး တားလို႔ သူ႕အတြက္ ကုန္းေဘာင္ျပန္ထိုးေပးရတာ၊ ငါက
လွမ္းေမးလိုက္ေတာ့ သြားေတာ့မယ္ေဒၚႀကီးတဲ့၊ ကၽြန္မရွာတဲ့ကို တိုးေမာင္က
ဒီ႐ြာကကိုတိုးေမာင္ မဟုတ္ဖူးတဲ့၊ ေအာ္ေျပာသြားတာပဲ}
]သူ႕ပုံစံက
ဘယ္လိုလဲအရီးေသာင္း}
]ဝါဆိုေျပာမျပဘူးလား၊
အသက္ကေတာ့ နင္တို႔ေလာက္ရွိမေပါ့၊ အသားျဖဴျဖဴ၊ ႐ုပ္ေတာ့သိပ္မေခ်ာဘူး၊ ေခ်ာတယ္
ေျပာရေအာင္လည္း အပ်ိဳအ႐ြယ္ေလးမဟုတ္ဖူးေလ}
]သူက
ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ဘယ္လိုေျပာလို႔ အရီးေသာင္းက က်ဳပ္အိမ္ကိုပို႔ေပးတာလဲဗ်}
]သူ႕အသိထဲကတဲ့၊
ကိုတိုးေမာင္ဆိုတဲ့လူတစ္ေယာက္.. ဂ်ပန္႔ေခတ္က စစ္ထဲလိုက္သြားတာ၊ စစ္ၿပီးေတာ့လည္း
အိမ္ျပန္ မလာလို႔တဲ့၊ နာမည္က ကိုတိုးေမာင္တဲ့၊ စစ္ျပန္တစ္ေယာက္က တိုးေမာင္ဆိုတာ
ဒီ႐ြာမွာက်န္ခဲ့တယ္လို႔ ေျပာ လိုက္တယ္ဆိုလားပဲ၊ အဲဒါ ဟုတ္မဟုတ္လာၾကည့္တာတဲ့}
ကိုတိုးေမာင္ရင္ထဲ
ေမာဟိုက္သြားသည္။ သူမျပန္ပဲေနေသာ္လည္း သူ႕ သတင္းကိုစုံစမ္းမည္ဆိုက
စုံစမ္းလို႔ရေနေသးသည္ကိုး။
]နင္နဲ႔မဆုံပဲနဲ႔
နင္မဟုတ္ဖူးဆိုတာ ဘယ္လိုသိသြားတာလဲဟဲ့}
]ဝါဆိုက
ရွင္ျပဳပြဲတုံးက က်ဳပ္တို႔႐ိုက္ထားတဲ့ဓာတ္ပုံကိုျပလိုက္လို႔တဲ့}
]ဪ..ဟုတ္တာေပါ့၊
ငါကေတာင္ ေအာ္ေျပာလိုက္ပါေသးတယ္၊ ငါတို႔႐ြာက ေညာင္ပင္ဆိပ္လို႔၊
ေညာင္ပင္သာဆိုတဲ့႐ြာ တစ္႐ြာ အထက္မွာရွိေသးတယ္လို႔၊ ေညာင္ပင္သာကိုသြားရွာပါလားလို႔
ေအာ္ေျပာလိုက္ေသးတယ္ေဟ့}
ကိုတိုးေမာင္
ေဒၚေသာင္းအေၾကာ္တဲမွထြက္လာခဲ့သည္။
သည္ပုံအတိုင္းဆိုလၽွင္ျဖင့္..
တခဏေရာက္လာေသာဧည့္သည္သည္ မေအးျမဟုတ္မဟုတ္ မသိႏိုင္ေတာ့ေပ။
လင္ေပ်ာက္ရွာပုံေတာ္ဖြင့္သည့္မိန္းမသည္
ေအးျမမဟုတ္လၽွင္ ဘယ္သူ ျဖစ္မလဲ၊ ေတာ္လွန္ေရးကာလကမ်ိဳးခ်စ္ရဲေဘာ္ေတြထဲမွာ
တိုးေမာင္ဘယ္ႏွေယာက္ ပါလို႔လဲ၊ တိုးေမာင္တိုင္းကေရာ ေတာ္လွန္ေရးအၿပီးမွာ
အိမ္မျပန္ပဲေနၾကမွာတဲ့လား။ ၿပီးေတာ့.. တျခားတိုးေမာင္ေတြကေရာ.. သူတို႔ေနရပ္မွာ
ၾကင္သူဇနီးမယား က်န္ရစ္ခဲ့သူေတြခ်ည္းပဲလား။ အစစအရာရာ တိုက္ဆိုင္ဖို႔
ခဲယဥ္းလွေပမည္။
စဥ္းစားၾကည့္လၽွင္ေတာ့
လင္ေပ်ာက္လာရွာေသာမိန္းမသည္ ေအးျမျဖစ္ဖို႔မ်ားေနေလသည္။
ေအးျမမဟုတ္ပါေစနဲ႔လို႔လည္း
ကိုတိုးေမာင္က ဆုေတာင္းမိသည္။
ကိုတိုးေမာင္သည္
ျမစ္အထက္ဖက္သို႔ေမၽွာ္ၾကည့္လိုက္၏။
ေညာင္ပင္ဆိပ္ဆိပ္ကမ္းမွ
ထြက္ခြာသြားေသာ ေမာ္ေတာ္ေလးသည္ ျမစ္ေၾကာင္းတေလၽွာက္ ခုတ္ေမာင္းရင္း တျဖည္းျဖည္း
ေဝးကြာသြားေလရာ ျမစ္အေကြ႕ တစ္ေနရာတြင္ ေကြ႕ခ်ိဳးရင္း ကိုတိုးေမာင္ျမင္ကြင္းမွ
ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလသည္။
ေမာ္ေတာ္ေခါင္းတိုင္မွထြက္လာေသာမီးခိုတန္းသည္သာ
ေကာင္းကင္သို႔ ထိုးတက္သြားရာမွ တျဖည္းျဖည္း လြင့္ပ်ံ႕
ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္ကိုျမင္လိုက္ရေတာ့ သည္။
+
+ + + + + + + +
ေႏြတမာန္
No comments:
Post a Comment