Thursday 16 August 2012

ေဆာင္းလုလင္ - တေစၦတစ္ေကာင္၏ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ (၀တၳဳတုိ)


ေဆာင္းလုလင္
တေစၧတစ္ေကာင္၏ဖြင့္ဟဝန္ခံခ်က္

ယေန႔ည ၁၂နာရီအခ်ိန္ေလာက္တြင္ ကၽြန္မေသဆုံးသြားခဲ့ပါသည္။
ကၽြန္မသည္ ကၽြန္မခင္ပြန္းေရွ႕၌ သူ႕ကိုရန္ေတြ႕ရင္း ကၽြန္မ၏ ႏွလုံးေရာဂါအခံေၾကာင့္ ႏွလုံးေသြးေၾကာရပ္ကာ လဲက်ေသဆုံးခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္မေသဆုံးရပုံကို ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္းႀကီးမွတ္မိေနပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း ဤေနရာသို႔ေရာက္လာသည္တြင္ ကၽြန္မသည္ ကြယ္လြန္ၿပီးသူတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ တမလြန္ေလာကတစ္ေနရာသို႔ေရာက္ ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း နားလည္လိုက္ရသည္။
ကၽြန္မေရာက္လာခ်ိန္တြင္ အခန္းထဲ၌လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိေနၿပီးျဖစ္ေပ၏။ ထိုသူမ်ားမွာ ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ ေလာေလာဆယ္ေသဆုံးၿပီး တမလြန္ေလာကေရာက္လာၾကသူမ်ားျဖစ္ေပ၏။ သူတို႔ထဲမွအခ်ိဳ႕သည္ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ေသဆုံးမွန္းမသိၾကေသးပါ။
သူတို႔အားလုံး ရွစ္ေယာက္တိတိရွိေပသည္။ အခ်ိဳ႕က ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ လဲေလ်ာင္းေနၾကကာ အခ်ိဳ႕က ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာပင္ထိုင္ေနၾက၏။ ခုံတန္းလ်ားေပၚတြင္ ဝင္ထိုင္ေနသူအခ်ိဳ႕လည္း ရွိေလသည္။
လူငယ္တစ္ေယာက္၏ကိုယ္ေပၚတြင္ ေသြးမ်ားျမင္မေကာင္းေအာင္ ဖုံးလႊမ္းေနသည္။
]ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲဟင္၊ ကၽြန္ေတာ္ဘာျဖစ္ေနတာလဲ}
ထိုလူငယ္က သူ႕ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွေသြးမ်ားကိုငုံ႔ၾကည့္ရင္း နားမလည္ႏိုင္စြာေမးလိုက္ေလသည္။
]နင္ေသသြားၿပီေလ၊ နင္ေသလို႔ဒီေနရာေရာက္လာတာေပါ့}
ေဘးမွအဘြားအိုတစ္ဦးက ေျဖလိုက္ေလ၏။
]ဘာ-ေသၿပီ၊ ဟုတ္လား၊ ကၽြန္ေတာ္ေသၿပီ}
]ခက္လိုက္တာ၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေသလို႔ေသမွန္းေတာင္မသိဘူးကိုး}
]ဒါျဖင့္ ခင္ဗ်ားတို႔ကေရာဟင္၊ ခင္ဗ်ားတို႔က ဘာေတြလဲ}
]ငါတို႔လည္း ေသၿပီးသားလူေတြပဲ၊ တို႔အားလုံးဟာ ဒီေန႔မွာေသခဲ့ၾကတဲ့လူေတြပဲ}
]ဟင္ … ဒါျဖင့္ ဆိုင္ကယ္နဲ႔ကားနဲ႔တိုက္မိတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ေသသြားတာေပါ့ေနာ္}
]နင္ဘယ္လိုေသခဲ့တယ္ဆိုတာေတာ့ ငါဘယ္သိမလဲေကာင္ေလး၊ နင့္ဟာနင္ျပန္စဥ္းစားေပါ့၊ ဟုတ္မွာပါ၊ နင့္ကိုယ္မွာ ေသြးေတြဒါေလာက္ထြက္ ေနတာ၊ နင္ အက္ဆီးဒင့္ျဖစ္ၿပီးေသတာပဲျဖစ္မွာေပါ့}
]ဟာ… }
ေကာင္ေလးသည္ သူ႕အေျခအေနကို ခုမွပင္နားလည္သြားေလ၏။
အခန္းထဲသို႔ေရာက္ေနေသာ လူအမ်ားစုမွာ အသက္ႀကီးရင့္သူမ်ားျဖစ္ေပ၏။ သူတို႔သည္ အသက္ႀကီးရင့္၍လည္းေကာင္း၊ ေရာဂါဘယေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ေသဆုံးခဲ့ၾကသူမ်ားျဖစ္ဟန္တူေပသည္။ အေတာ္မ်ားမ်ားက သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ေသဆုံးၿပီးမွန္း သိေနၾကေပ၏။

သူတို႔အသြင္အျပင္မွာလည္း ေသဆုံးစဥ္အခ်ိန္က ပုံစံအတိုင္းရွိေနၾကေပသည္။ ပိန္လွီေခ်ာက္ကပ္လၽွက္၊ အ႐ိုးေပၚအေရတင္လၽွက္၊ ေဖာသြတ္ေရာင္ကိုင္းလၽွက္… ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိေနၾကေပသည္။
႐ုတ္တရက္ေသဆုံးခဲ့သူဆို၍ ဆိုင္ကယ္ေမွာက္၍ေသခဲ့ေသာလူငယ္ႏွင့္ ကၽြန္မသာလၽွင္ရွိမည္ထင္သည္။ သို႔ေသာ္- ကၽြန္မက ထိုလူငယ္ေလာက္ ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္မေနပါ။ ကၽြန္မသည္ မေသခင္အခ်ိန္ေလးက ဝတ္ေကာင္းစားလွမ်ားကိုဝတ္ဆင္ထားခဲ့သည္။ ခရီးစဥ္တစ္ခုမွျပန္လာစဥ္ျဖစ္ သည့္အတြက္ အလွအပမ်ားျပင္ဆင္ထားခဲ့သည္။ ႐ုတ္တရက္ ေသဆုံးသြားသည့္အခါ တမလြန္သို႔ ထိုအသြင္အျပင္အတိုင္းေရာက္လာခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္  ကၽြန္မသည္ ေသဆုံးၿပီးသူမ်ားၾကားတြင္ ေသသပ္လွပမႈအရွိဆုံးျဖစ္ေနရေပ၏။
ကၽြန္မက အခန္းထဲအေရာက္တြင္ အခန္းအေနအထားႏွင့္ ေရာက္ႏွင့္ေနသူမ်ားကို အကဲခတ္ၾကည့္လိုက္သည္။
ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္၍ေသဆုံးခဲ့သည့္ေကာင္ေလးမွအပ… …  အားလုံးမွာ ေအးေအးေဆးေဆး တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပင္ ရွိေနၾကေလသည္။ သူတို႔   သည္ သူတို႔ေသဆုံးမႈကို ေၾကနပ္စြာလက္ခံၿပီးသူမ်ားျဖစ္ေပသည္။
ခုံတန္းကဲ့သို႔အရာတစ္ခုေပၚ၌ထိုင္ရင္း ခိုက္ခိုက္တုန္ေနေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မျမင္လိုက္ရသည္။ သူမသည္ အေတာ္ပင္ခ်မ္း ေအးေနပုံရေပ၏။ ခ်မ္းလြန္း၍ ေမးဖ်ားခိုက္ခိုက္တုန္ၿပီး သြားခ်င္း႐ိုက္မိသည့္အသံကိုပင္ အတိုင္းသားၾကားေနရသည္။ သူမသည္ ပါးလႊာေသာ ညအိပ္ဝတ္စုံကိုဝတ္ဆင္ထားသည့္အတြက္ အခ်မ္းဒဏ္ကိုပို၍ခံစားေနရဟန္တူသည္။ ပါးလႊာေသာညအိပ္ဝတ္စုံကိုေဖာက္၍ သူမ၏တင္းရင္းေဖာင္းမို႔ ေသာအသားမ်ားကို ျမင္ေနရေပသည္။ သူမက အခ်မ္းသက္သာလိုသက္သာျငား လက္ႏွစ္ဖက္ကိုပိုက္ထားေလသည္။ သူမ၏အသားအေရမ်ားမွာ ပဲႀကီးေရစိမ္လို ႐ႈံ႕တြေနေပ၏။
ကၽြန္မသည္ ဤေနရာသို႔ေနာက္ဆုံးေရာက္လာသူျဖစ္ေၾကာင္း မၾကာခင္မွာပင္ သိလိုက္ရေလသည္။
ကၽြန္မ ထိုအခန္းထဲသို႔ေရာက္ၿပီးသည္ႏွင့္ အခန္းထဲသို႔ လူတစ္ေယာက္ဝင္လာေလ၏။
ဝင္လာသူသည္ သားနားသပ္ရပ္ေသာဝတ္စုံကို ဝတ္ဆင္ထားကာ သူ႕မ်က္ႏွာသည္ ခံစားခ်က္ကင္းမဲ့သည့္မ်က္ႏွာေသတစ္ခုျဖစ္ေနေပသည္။
စင္စစ္…  သူသည္ ဤေနရာတြင္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနသူတစ္ဦးသာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကြယ္လြန္ၿပီး တမလြန္ေလာကေရာက္လာသူမ်ားအား တမလြန္မွႀကိဳဆိုရန္တာဝန္ေပးျခင္းခံထားရေသာ လူတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း၊ သူကိုယ္တိုင္လည္း တမလြန္ေလာကသားတစ္ေယာက္သာျဖစ္ေၾကာင္းမ်ား ကို သူရွင္းျပမွ ကၽြန္မတို႔သိလိုက္ရသည္။
ယေန႔အဖို႔ ေနာက္ဆုံးေရာက္လာသူမွာ ကၽြန္မပင္ျဖစ္ေပသည္။ ကၽြန္မသည္ ည၁၂နာရီတြင္ေသဆုံးခဲ့ျခင္းျဖစ္ရာ ယေန႔အဖို႔ ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္ တြင္ေသဆုံးခဲ့သူျဖစ္ေပသည္။
]ဒီေန႔အဖို႔ေတာ့ ဒီလူကိုးေယာက္နဲ႔ပဲ စာရင္းပိတ္ၿပီ}
တမလြန္ဝန္ထမ္းက ကၽြန္မတို႔ေသဆုံးၿပီးသူမ်ားၾကားေအာင္ ေၾကျငာလိုက္သည္။
]ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေသၿပီးသားလူေတြဆိုတာကို သိၾကရဲ႕လား}
သူက ေမးလိုက္သည္။
]တခ်ိဳ႕က ေသၿပီဆိုတာကို လက္မခံခ်င္ၾကဘူး၊ ဒါမ်ိဳးမျဖစ္ရေအာင္ က်ဳပ္က တာဝန္ရွိလို႔ လာၿပီးအတည္ျပဳေပးတာပဲ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ေသၿပီးၾကၿပီ၊ ဒီေန႔ပဲ ခင္ဗ်ားတို႔ေသၾကတယ္၊ ကိုယ့္ကုသိုလ္ကံအတိုင္း ေရာဂါဘယေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဥပေစၧဒကံေၾကာင့္ေသာ္လည္း ေကာင္း ခင္ဗ်ားတို႔ ေသခဲ့ၾကတယ္၊ ဒါကိုစြဲစြဲၿမဲၿမဲလက္ခံၾကဖို႔လိုတယ္၊ ရွင္းၿပီလား}
ထိုစဥ္ အသက္ႀကီးႀကီး ထိပ္ေျပာင္ေျပာင္ႏွင့္လူႀကီးတစ္ေယာက္က ေမးလိုက္သည္။
]ေနစမ္းပါဦးဗ်၊ ကၽြန္ေတာ္ေသၿပီဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံပါတယ္၊ သိလည္းသိပါတယ္၊ ေသလို႔လည္း ဝမ္းမနည္းပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တာ က ဒီေနရာဟာ ဘယ္လိုေနရာမ်ိဳးလဲ၊ ငရဲလား… …  နိဗၺာန္လား… }
]ငရဲလည္း မဟုတ္ဘူး၊ နိဗၺာန္လည္း မဟုတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ကုသိုလ္ကံက ငရဲက်ေလာက္ေအာင္လည္း မဆိုးဘူး၊ နိဗၺာန္ေရာက္ေလာက္ ေအာင္လည္း မေကာင္းဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီေနရာေရာက္လာၾကတာ}
]ဒါဆို…  ဒီေနရာက ဘာလဲဟင္}
ကၽြန္မက စိတ္လႈပ္ရွားစြာေမးလိုက္သည္။
]ၿပိတၱာဘုံပဲ-}
]အို-}
]ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ေသလြန္ၿပီးေနာက္ ကုသိုလ္ကံ အက်ိဳးေပးအေလ်ာက္ ၿပိတၱာဘုံသားေတြျဖစ္သြားၾကၿပီ၊ ၿပိတၱာဘုံမွာ ခင္ဗ်ားတို႔ ဘယ္လို အဆင့္မ်ိဳးရမယ္၊ ဘယ္လိုေနရထိုင္ရမယ္ဆိုတာေတာ့ တစ္ပတ္ျပည့္မွ ဆုံးျဖတ္ျခင္းခံရမယ္၊ ဒီေတာ့… … တစ္ပတ္ျပည့္တဲ့အထိ ဒီေနရာမွာ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေနၾကပါ၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဘာျဖစ္ေနမွန္းမသိမွာစိုးလို႔ က်ဳပ္က တာဝန္အရ လာအသိေပးတာပဲ}
]ဒီေန႔ေသတဲ့လူေတြက တစ္ကမၻာလုံးမွာ ဒီ၉ေယာက္ထဲပဲလားဟင္}
]ဘယ္ဟုတ္မလဲဗ်၊ ကမၻာေပၚမွာစကၠန္႔နဲ႔အမၽွ လူေတြေသေနတာ၊ ၉ေယာက္ဘယ္ကမလဲ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ကိုယ္ေသတဲ့ေနရာ ပတ္ဝန္းက်င္က တမလြန္စခန္းကိုေရာက္ေနၾကတာပဲ၊ ဒါဟာ ခင္ဗ်ားတို႔ေသတဲ့ေနရာနဲ႔ မနီးမေဝးက တမလြန္စခန္းတစ္ခုပါ}
ထိုသူရွင္းျပသျဖင့္ ဤေနရာသည္ ကၽြန္မအိမ္ႏွင့္မေဝးလွေၾကာင္း သိလိုက္ရသည္။ ကၽြန္မက တမလြန္စခန္းဆိုေသာ ကၽြန္မေရာက္ေနသည့္ အေဆာက္အဦးႀကီးကို အကဲခတ္ၾကည့္လိုက္သည္။ အေဆာက္အဦးႀကီးမွာ ျမင့္မားလွေသာေၾကာင့္ အမိုးကိုမျမင္သာေအာင္ရွိေနသည္။ အေဆာက္အ ဦးႀကီးမွာ ႀကီးမားခန္႔ထည္ဟန္ရွိေသာ္လည္း ၾကမ္းျပင္မွာ ေျမသားျဖစ္ေနေလသည္။ က်င္းမ်ားခ်ိဳင့္မ်ားျဖင့္အတိၿပီးေသာ ေျမသားၾကမ္းၾကမ္းႀကီးျဖစ္ ေလ၏။ ထို႔ျပင္ အေဆာက္အဦးအတြင္းထဲ၌ပင္ သစ္ပင္မ်ားကိုျမင္ေတြ႕ေနရျပန္သည္။ အင္းေလ… … ဒါဟာ တမလြန္ဘုံတစ္ခုပဲ။ သူရွိခ်င္တဲ့ပုံစံအတိုင္း ရွိမွာေပါ့။
]ကဲ-ခင္ဗ်ားတို႔ဘာေမးခ်င္ေသးသလဲ}
တမလြန္စခန္း၏ဧည့္ႀကိဳဝန္ထမ္းဆိုသူက ေမးလိုက္သည္။
မည္သူ႕ထံကမွ အသံထြက္မလာ။
]ေမးစရာမရွိရင္ က်ဳပ္ျပန္မယ္၊ တစ္ပတ္ျပည့္ခ်ိန္အထိေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီေနရာမွာပဲ ျဖစ္သလိုေနၾကေပဦး}
သူက အခန္းထဲမွထြက္ခြာသြားေလသည္။
သူထြက္သြားသည္ႏွင့္အခန္းထဲမွာ တိတ္ဆိတ္၍က်န္ခဲ့ေလသည္။ ေသၿပီးသူအားလုံးမွာ စိတ္တက္ႂကြမႈမရွိပဲ ငိုင္ေတြေနၾက၏။ တကယ္ေတာ့ ေသၿပီးေနာက္ ၿပိတၱာဘုံေရာက္ရျခင္းသည္ စိတ္တက္ႂကြစရာအေၾကာင္းလည္းမရွိပါေပ။ ကၽြန္မတို႔သည္ ၿပိတၱာေလာကသားအျဖစ္ ဘယ္ေလာက္ ၾကာၾကာေနရဦးမည္မသိႏိုင္။
သူတို႔သည္ မေသခင္က ေဝဒနာအႂကြင္းအက်န္မ်ားကိုခံစားရင္း ၿငီးျငဴေနၾကသည္။ ႐ႈံ႕မဲ့ေနၾကသည္။ ကၽြန္မရင္ထဲမွလည္း စူးကနဲထိုးေအာင့္ သည့္ဒဏ္ကိုခံစားလိုက္ရ၏။ ကၽြန္မသည္ ႏွလုံးေသြးရပ္၍ေသဆုံးခဲ့ရသည္။
ကၽြန္မေသဆုံးရပုံကိုေတြးမိကာ ရင္ထဲမွနာၾကင္သြားမိသည္။ ကၽြန္မအေပၚရက္စက္ႏ္ိုင္လြန္းေသာခင္ပြန္းသည္ကိုလည္း စိတ္နာၾကည္းမိသည္။ သူကေတာ့ ခုေလာက္ဆို သူ႕မယားငယ္မနဲ႔ေပ်ာ္ေနေရာေပါ့။
အေတြးမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မမိုက္ကနဲျဖစ္သြားေလသည္။
ကၽြန္မသည္ ယခုထိ မထိုင္ျဖစ္ေသးပဲ မတ္တပ္ရပ္လ်က္သားရွိေနတာကို သတိရလိုက္သည္။ ကၽြန္မကခိုက္ခိုက္တုန္ေအာင္ အခ်မ္းဒဏ္ ခံေနရသည့္အမ်ိဳးသမီးေဘးတြင္ ဝင္ထိုင္ရန္ ျပင္လိုက္သည္။
ထိုင္မည္ျပဳေတာ့မွ သူတက္ထိုင္ေနသည့္အရာမွာ ခုံတစ္ခုမဟုတ္ပဲ အုတ္ဂူတစ္လုံးျဖစ္ေနတာကို သတိျပဳမိ၍ ကၽြန္မတြန္႔သြားမိ၏။ ေနာက္မွ ကိုယ္လည္း ပရေလာကသားျဖစ္ေနၿပီပဲ မထူးေတာ့ပါဘူးေလဟုေတြးကာ ထိုင္ခ်လိုက္သည္။
အသားမ်ားဆတ္ဆတ္တုန္ကာ အခ်မ္းဒဏ္ခံစားေနရသည့္မိန္းမက သူ႕ကိုယ္ကိုယို႔၍ ကၽြန္မကိုဖယ္ေပးရွာေလသည္။
]ရွင္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲဟင္၊ ရွင့္ၾကည့္ရတာ သိပ္ခ်မ္းေနပုံပဲ}
]ဟုတ္တယ္ေလ၊ ကၽြန္မခ်မ္းေနတယ္၊ ကၽြန္မေသခဲ့ရတာကိုက ခ်မ္းလြန္းလို႔ ေသြးခဲၿပီးေသခဲ့ရတာရွင့္}
ဪ…  ေသြးခဲၿပီးေသခဲ့ရတာကိုး၊ ဒါေၾကာင့္ အခ်မ္းဒဏ္ကို အခုထိခံစားေနရတာျဖစ္မည္။ သူမသည္ ေအးလြန္းေသာေၾကာင့္ ခိုက္ခိုက္တုန္ေနဆဲျဖစ္ကာ အသားအေရမ်ားကလည္း ပဲႀကီးေရစိမ္လိုတြန္႔႐ႈံ႕ေနေလ၏။ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားက ျပာေနသည္။ မေသခင္ ဘယ္ေလာက္မ်ား အေအးဒဏ္ခံခဲ့ရပါလိမ့္။
]ရွင္ကေရာ…  ဘယ္လိုေသခဲ့ရတာလဲဟင္}
သူမက ကၽြန္မကိုစပ္စုလိုက္သည္။ ကၽြန္မေသခဲ့ရပုံကို ကၽြန္မျပန္ မေျပာခ်င္ပါ။ သို႔ေသာ္ အေမးရွိေန၍ စကားလုံးလွေအာင္ ေျပာလိုက္ရ ေလသည္။
]အခ်စ္အတြက္နဲ႔ေသခဲ့ရတာေပါ့ရွင္}
]အို…  အခ်စ္အတြက္}
]ဟုတ္တယ္၊ ႏွလုံးသားေရးရာကိစၥပါ၊ ကၽြန္မႏွလုံးကြဲၿပီး ေသပြဲဝင္ခဲ့ရတာေလ}
ကၽြန္မေျပာစကားမမွားႏိုင္ပါ။ ႏွလုံးေရာဂါေၾကာင့္ေသဆုံးရျခင္းသည္ ႏွလုံးသားေရးရာကိစၥပင္မဟုတ္ပါလား။
]ေယာက္်ားတစ္ေယာက္နဲ႔ပတ္သက္ေနသလားဟင္}
]သိပ္ပတ္သက္တာေပါ့၊ ကၽြန္မေယာက္်ားေလ၊ သူ႕ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဒီလိုအျဖစ္ဆိုးနဲ႔ တိုးရတာ}
]ေယာက္်ားေတြဟာ မေကာင္းပါဘူးအစ္မရယ္… ၊ ကၽြန္မလည္း ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ေသခဲ့ရတာ၊ အခ်စ္အတြက္ပါပဲ¼¼ အခ်စ္အတြက္ပါပဲ… }
သူမက တစ္ကိုယ္တည္းၿငီးျငဴသလို ေရ႐ြတ္ေနေလ၏။
ကၽြန္မက သူမကို ကိုယ္ခ်င္းစာစြာၾကည့္လိုက္သည္။
]အစ္မဘယ္လိုျဖစ္ခဲ့တာလဲဟင္၊ ကၽြန္မကိုေျပာျပပါလားအစ္မ}
ကၽြန္မေနာက္ေၾကာင္းကိုမေျပာခ်င္လွေသာ္လည္း ဘ၀တူခ်င္းျဖစ္ေန၍ ကၽြန္မက ရင္ဖြင့္လိုက္မိေလေတာ့သည္။
]ကၽြန္မတို႔အိမ္ေထာင္က်တာ ရွစ္ႏွစ္ရွိၿပီ၊ ယူကာစက သူဟာ ကၽြန္မကိုခ်စ္တယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ခဲ့တယ္၊ တကယ္တန္းက်ေတာ့မဟုတ္ဖူးရွင့္၊ သူဟာလူ႐ႈပ္လူေပြတစ္ေယာက္ပဲ…  ကၽြန္မကြယ္ရာမွာ သူ႕မွာမိန္းမေတြ ရွိေနခဲ့တယ္၊ မိန္းမေကာင္းေတြေရာ၊ ေၾကးစားေတြေရာ၊ အေပ်ာ္တြဲတဲ့ ခပ္လြယ္လြယ္မိန္းမေတြေရာေပါ့ရွင္၊ သူက႐ုပ္လည္းေခ်ာ အေျပာလည္းေကာင္းေတာ့ မိန္းမေတြက က်တာေပါ့၊ ကၽြန္မက သူ႕အခ်ိဳးကိုျပင္ဖို႔ အတန္တန္ တားခဲ့ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မရဘူး}
သူ႕သတင္းမ်ားကို ကၽြန္မနားႏွင့္မဆန္႔ၾကားလာရသည္။ သူ႕ကုမၸဏီတြင္လည္း သူႏွင့္ၿငိေနသည့္မိန္းမတစ္ေယာက္ရွိသည္။ လူပ်ိဳဘ၀က ရည္းစားေဟာင္းႏွင့္လည္း ျပတ္ျပတ္စဲစဲမရွိဘူးဟုသိရသည္။ ေယာက္်ားႏွင့္ကြဲေနေသာ ငယ္ရည္းစားႏွင့္လည္း တိတ္တိတ္ပုန္းျပန္ဆက္ေနသည္ ဟုၾကားရသည္။
]ကၽြန္မသူ႕ကိုသတိေပးခဲ့တယ္ေလ၊ ဒီလိုသာဆက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ သည္းမခံႏိုင္ဘူး၊ ကြာမယ္လို႔၊ ဒီေတာ့လည္း သူက ေျဗာင္ျငင္းတယ္ရွင့္၊ ကၽြန္မအျပင္ ဘယ္သူမွမရွိပါဘူးတဲ့၊ သူကျငင္းေပမယ့္ ကၽြန္မက သတင္းခိုင္ခိုင္လုံလုံရၿပီးၿပီ၊ ကၽြန္မအလုပ္က ခရီးမၾကာခဏထြက္ရတဲ့အလုပ္ကိုး၊ ကၽြန္မခရီးထြက္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ဟာမကို အိမ္မွာေခၚအိပ္သတဲ့ရွင္၊ အဲဒီေလာက္ထိ အေျခအေနက ဆိုးလာတယ္}
ကၽြန္မ သူ႕ကိုကြာရွင္းခြင့္ေတာင္းခဲ့သည္။ သူက ကြာမေပး။ သူ မေဖာက္ျပန္ပါဘူးလို႔သာ တြင္တြင္ျငင္းေနသည္။ သူေဖာက္ျပန္တာကို သက္ေသျပႏိုင္ရင္ျပပါတဲ့၊ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပႏိုင္ရင္ ကြာေပးပါ့မယ္တဲ့၊
]သူက စိန္ေခၚခဲ့တယ္ေလ၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း သူ႕လုပ္ရပ္ကို ပက္ပင္းမိေအာင္ႀကံစည္ရေတာ့တာေပါ့၊ ကၽြန္မ အေမတို႔ဆီ ခြင့္ယူၿပီး တစ္လတိတိျပန္ေနမယ္လို႔ သူယုံေအာင္ သတင္းလႊင့္လိုက္တယ္၊ ႐ုံးကေနလည္း ခြင့္တစ္လတင္လိုက္တယ္၊ ကၽြန္မခရီးထြက္သြားရင္ သူ႕ဟာမကို အိမ္ေပၚေခၚတင္ထားမွာေသခ်ာသိေနလို႔ ကၽြန္မက အမိဖမ္းဖို႔ႀကံစည္လိုက္တာပါ၊ အဲဒါဟာ ဒီေန႔ပဲေလ…  ဒီေန႔ညေနပဲ ကၽြန္မခရီးထြက္ဟန္ ေဆာင္ခဲ့တယ္}
ကၽြန္မသည္ အညာသို႔တစ္လကိုးသီတင္းျပန္ေနမယ္ဆိုတာ သူယုံၾကည္ေအာင္စီစဥ္ခဲ့ေလသည္။ အေမတို႔အတြက္ ပုဇြန္ထုတ္ႀကီးမ်ား ဝယ္၍ ေၾကာ္ျခင္း၊ ငါးပိေရက်ိဳမ်ားႏွင့္စိမ္းစားငါးပိမ်ား… … စသည့္အညာတြင္ရွားပါးသည့္ပစၥည္းမ်ားကို တနင့္တပိုးႀကီးစီစဥ္သည္။
ယေန႔ညေနတြင္ ထိုအထုတ္အပိုးမ်ားႏွင့္ ဘူတာကိုလိုက္ပို႔ခိုင္းသည္။ ဘူတာမွရထားထြက္သည္အထိ သူ႕ကိုေစာင့္ခိုင္းကာ ရထားေပၚမွ လက္ျပ၍ ကၽြန္မအညာသို႔ထြက္ခြာသြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အယုံသြင္းခဲ့ေလသည္။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မသည္ မိုင္ငါးဆယ္ေဝးေသာဘူတာတစ္ခုတြင္ ဆင္းေနရစ္ကာ ရန္ကုန္သို႔ျပန္လာခဲ့ပါသည္။ သူငယ္ခ်င္းအိမ္တြင္ အထုတ္အပိုးေတြဝင္ထားလိုက္သည္။
ထို႔ေနာက္ ညဆယ္နာရီအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မအိမ္သို႔ တိတ္တဆိတ္ျပန္ခဲ့ေလ၏။
]ထင္တဲ့အတိုင္းပါပဲရွင္၊ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက သူ႕ေကာင္မကိုအိမ္ေပၚေခၚထားၿပီးၿပီဆိုတာ ကၽြန္မသိလိုက္တယ္၊ တစ္အိမ္လုံးတိတ္ဆိတ္လို႔၊ ကၽြန္မဟာ အိမ္ေပါက္၀ကိုခၽြတ္နင္းသြားၿပီး အနားေရာက္မွ သူ႕နာမည္ကို ေအာ္ေခၚလိုက္တယ္၊ အမယ္¼¼ ေမာင္မင္းႀကီးသားက အလည္ပဲ၊ ကၽြန္မအသံလည္းၾကားေရာ၊ ခဏေနေတာ့ အိမ္ထဲက ဣေျႏၵမပ်က္ထြက္လာေလရဲ႕၊ မ်က္ႏွာသုတ္ပုဝါႀကီးကို ကိုယ္မွာပတ္လို႔ေလ၊ သေဘာကေတာ့ သူ ေရခ်ိဳးေနတာေပါ့ေလ}
]ကၽြန္မကိုျမင္ေတာ့ အံ့ဩတဲ့ဟန္နဲ႔ ဘာျဖစ္လို႔လဲတဲ့၊ ရထားပ်က္ လို႔လားတဲ့၊ ကၽြန္မက ရထားပ်က္လို႔မဟုတ္ဖူး၊ ရွင္နဲ႔ရွင့္ေကာင္မကို      လက္ပူးလက္ၾကပ္ဖမ္းရေအာင္လာတာလို႔ ေျပာလိုက္တယ္၊ အဲဒီေတာ့ သူက  ႀကံႀကံဖန္ဖန္မိန္းမရယ္တဲ့၊ အိမ္ထဲမွာ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္းပါ၊ ဘယ္သူမွ မရွိပါဘူးတဲ့၊ ကိုယ္ တီဗီထိုင္ၾကည့္ေနတာပါတဲ့ေလ၊ ဖြင့္ထားတဲ့ တီဗြီကို  လက္ၫႈိးထိုးျပတယ္၊ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မအသံၾကားမွ တီဗီကိုထဖြင့္လိုက္တာ ကၽြန္မ သိတာေပါ့}
]ကၽြန္မကလဲ…  ဖိနပ္စင္ေပၚကေဒါက္ဖိနပ္ကိုလက္ၫႈိးထိုးျပၿပီး ဒါ ဘယ္ေကာင္မဖိနပ္လဲလို႔ေမးလိုက္တယ္၊ တတ္လည္းတတ္ႏိုင္တဲ့  လူရွင္၊ အဲဒါ မင္းဖိနပ္ေလတဲ့၊ ေျဗာင္လိမ္တာ၊ ေျဗာင္လိမ္တာ၊ ကၽြန္မဖိနပ္ မဟုတ္ဖူးဆိုေတာ့ မင္းမမွတ္မိလို႔ပါတဲ့၊ မင္းမွာဖိနပ္ေတြအမ်ားႀကီးရွိတာ ပဲတဲ့၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း သူနဲ႔တုၿပီး စကားေျပာမေနေတာ့ပဲ သူ႕မယားငယ္မကိုေတြ႕ေအာင္ရွာမယ္ဆိုၿပီး အိမ္ေပၚေျပးတက္သြားလိုက္တယ္၊ သူ႕ဟာမဟာ ဘယ္နည္းနဲ႔မွအိမ္ထဲကထြက္ခ်ိန္မရေသးဘူး၊ အိမ္ထဲမွာပဲ သူ႕ဟာမကိုဖြက္ထားမယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတယ္ေလ}
ကၽြန္မသည္ ေျပာရင္းေျပာရင္း ေဒါမာန္ပါလာသည္။ အသက္ရွင္စဥ္က ကၽြန္မေယာက္်ားအေပၚမုန္းတီးမႈမ်ားက လတ္တေလာျပန္ေပၚလာ ေလသည္။ ေသဆုံးၿပီးျဖစ္သည့္တိုင္ ႏွလုံးေရာဂါ၏အရိပ္အေယာင္မ်ားက ကၽြန္မထံတြင္ ထင္ဟပ္လာေလ၏။
အေအးမိေနေသာမိန္းမသည္ ကၽြန္မေျပာသမၽွကို စိတ္ဝင္တစား နားေထာင္လၽွက္ရွိေလသည္။
]အေပၚထပ္ေရာက္တာနဲ႔ ကၽြန္မဟာ ေခ်ာင္က်ိဳေခ်ာင္ၾကားမက်န္ ရွာတယ္၊ ဘီ႐ိုေတြကိုဖြင့္ရွာတယ္၊ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုထပ္ထားတဲ့ေသတၱာေတြ ကိုေတာင္ တစ္ခုခ်င္းခ်ၿပီး ဖြင့္ရွာတယ္ရွင္၊ ဒါေပမယ့္ အိမ္ေပၚထပ္မွာ မေတြ႕ဘူးရွင့္၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မ အိမ္ေအာက္ထပ္ကိုေျပးဆင္းလာလိုက္တယ္၊ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာကေတာ့ ခပ္ေအးေအးပဲ တီဗီေရွ႕မွာ ေလေလးခၽြန္လို႔ရွင့္၊ ကၽြန္မဟာ ေျမေအာက္ထပ္ကိုေျပးဆင္းသြားလိုက္တယ္၊ ကၽြန္မတို႔အိမ္မွာ ေျမေအာက္ခန္းရွိတယ္ေလ၊ သူ႕ေကာင္မကို ေျမေအာက္ခန္းမွာ ဖြက္ထားမလားလို႔ေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ ေျမေအာက္ခန္းမွာလည္း ဘယ္လိုရွာရွာ မေတြ႕ ပါဘူးရွင္}
]ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မဟာ အေပၚထပ္မွာ ထပ္ခိုးရွိတာကိုသတိရ သြားတယ္၊ ထပ္ခိုးေပၚမွာ ဖြက္မယ္ဆိုရင္ ဖြက္ထားႏိုင္ေသးတာကိုး၊ ကၽြန္မလည္း ထပ္ခိုးေပၚကိုေျပးတက္ခဲ့ျပန္တယ္၊ ထပ္ခိုးေပၚက ဘီ႐ိုေတြ၊ စားပြဲေတြ၊ ကုတင္ေတြေအာက္ထိေအာင္ လွန္ေလွာရွာေပမယ့္ သူ႕ေကာင္မကို မေတြ႕ျပန္ဘူးရွင္၊ ဘယ္လိုမ်ားပိပိရိရိဖြက္ထားပါလိမ့္မလဲ၊ ကၽြန္မဟာ အဲဒီအခ်ိန္မွာ စိတ္လႈပ္ရွားရလြန္း၊ ေဒါသထြက္ရလြန္းလို႔ ရင္ေတြတဆတ္ဆတ္တုန္ေနၿပီေလ}
]ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္မဟာ ေနာက္ဆုံး အိမ္ေအာက္ထပ္ေျမညီထပ္မွာရွာဖို႔ ေျပးဆင္းလာခဲ့ျပန္တယ္၊ ေအာက္ထပ္မွာလည္း ဘယ္လိုရွာရွာ မေတြ႕ပါဘူး၊ သူကေတာ့ တီဗီေရွ႕မွာထိုင္ရင္း ေလကေလးတခၽြန္ခၽြန္နဲ႔ၿပဳံးစိစိလုပ္ေနပုံဟာ ကၽြန္မကိုသေရာ္ေနတာေပါ့ေလ၊ ကၽြန္မလည္း ေဒါသေတြအလိပ္လိုက္ထြက္လာၿပီ}
ကၽြန္မအေျပာကိုနားေထာင္ရင္း အေအးမိေနေသာမိန္းမမ်က္လုံးမ်ားက တလက္လက္ေတာက္လာသည္။ စိတ္ဝင္စားလြန္း၍ သူခံစားေနရ ေသာအခ်မ္းဒဏ္ကိုပင္ ေမ့သြားဟန္တူသည္။ အသားမ်ားခိုက္ခိုက္တုန္မေနေတာ့ေပ။ ကၽြန္မစကားမ်ားကို မ်က္ေတာင္မခတ္တမ္း နားစိုက္ေထာင္ေန ေပ၏။
]ရွင္စဥ္းစားၾကည့္ေလ… … ကၽြန္မမွာ ဒီအခြင့္အေရးရဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္ရတာ၊ သူ႕ေကာင္မအိမ္ထဲေရာက္ေနတယ္ဆိုတာလည္း ဖိနပ္ႀကီး တစ္ခုလုံးသက္ေသရွိေနၿပီ၊ လူကိုေတြ႕ေအာင္မရွာႏိုင္တာနဲ႔ ကၽြန္မအ႐ႈံးေပးရေတာ့မွာလား၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မဟာ ႏွလုံးေရာဂါရွိေနတာကိုေမ့ေလ်ာ့ၿပီး ေဇာနဲ႔ အေပၚတက္လိုက္ေအာက္ဆင္းလိုက္၊ ပစၥည္းေတြမçေ႐ႊ႕လိုက္နဲ႔ ေယာက္ယက္ခတ္ေနလိုက္တာ အေတာ္ကိုေမာေနၿပီ}
]ေနာက္ဆုံးေတာ့ ကၽြန္မဟာ သူ႕ေရွ႕မွာသြားရပ္လိုက္တယ္၊ ေကာင္းေကာင္းႀကီးဆဲဆိုရန္ေတြ႕ပစ္မယ္ဆိုၿပီး ခါးကိုေထာက္လိုက္တယ္၊ အဲဒီတုန္းမွာပဲ ကၽြန္မရင္ေခါင္းထဲက စူးကနဲေအာင့္တက္လာၿပီး ကၽြန္မက္ိုယ္ဟာ ၾကမ္းျပင္ေပၚဗိုင္းကနဲလဲက်သြားေတာ့တာပဲရွင္- ဟင္း… }
ကၽြန္မက သက္ျပင္းကိုခ်ရင္း စကားကိုအဆုံးသတ္လိုက္သည္။
]အစ္မအသက္ထြက္သြားတာေပါ့ေနာ္၊ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ…  ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ… }
သူမက ကၽြန္မအတြက္ မခ်ိတင္ကဲေရ႐ြတ္ေနဟန္ရွိသည္။
]ျဖစ္မွျဖစ္ရေလအစ္မရယ္၊ အစ္မတို႔အိမ္မွာ ေရခဲေသတၱာႀကီး ရွိတယ္မဟုတ္လား}
]ေရခဲေသတၱာ}
]ဟုတ္တယ္ေလ၊ ထမင္းစားခန္းမွာထားတဲ့ေရခဲေသတၱာႀကီးေလ၊ အစ္မ အဲဒီေရခဲေသတၱာႀကီးကိုေတာ့ ဘာလို႔ဖြင့္မရွာခဲ့တာလဲဟင္… }
]ဘယ္လို… }
]အစ္မသာ ေရခဲေသတၱာႀကီးကိုဖြင့္ၾကည့္ခဲ့ရင္ေလ… အစ္မေရာ ကၽြန္မပါ ဒီေနရာကိုေရာက္လာမွာမဟုတ္ဖူး၊ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္စလုံး အသက္ရွင္ရက္ရွိေနၾကဦးမွာအစ္မရဲ႕၊ သိရဲ႕လား… …  အီး ဟီး ဟီး… }
စကားအဆုံးတြင္ သူမက ႐ႈိက္ႀကီးတငင္ေအာ္ငိုခ်လိုက္ေလေတာ့သည္။
_________
                                                        ေဆာင္းလုလင္

No comments: