Saturday 18 August 2012

ေႏြတမာန္ - တစ္ေယာက္တည္းေဖာက္ျပီး တစ္ေယာက္တည္းေလွ်ာက္တဲ့လမ္း (၀တၳဳတုိ)


ေႏြတမာန္
တစ္ေယာက္တည္းေဖာက္ၿပီး တစ္ေယာက္တည္းေလၽွာက္တဲ့လမ္း

တစ္ခ်ိန္က ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ဖူးသူတစ္ဦးကို အ႐ူးတစ္ေယာက္အျဖစ္ မေမၽွာ္လင့္ပဲေတြ႕လိုက္ရသည့္အခါ …  ကၽြန္ေတာ္ေၾကကြဲဝမ္းနည္းမိပါသည္။
သူ ဘယ္တုံးက ႐ူးသြပ္သြားပါလိမ့္၊ ႐ူးသြားရေလာက္ေအာင္၊ သူ ဘယ္လိုနာၾကည္းေၾကကြဲဖြယ္ျဖစ္ရပ္ဆိုးေတြ ႀကဳံဆုံခဲ့ရပါလိမ့္။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ပတ္ဝန္းက်င္မွ သူေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္မွာ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ပင္ရွိၿပီ။ ယခုျပန္ေတြ႕ရေတာ့ အ႐ူးတစ္ေယာက္အျဖစ္ ေတြ႕ျမင္ေနရသည္။
မသပ္ရပ္ေသာအဝတ္အစားမ်ားျဖင့္ အ႐ူးတစ္ေယာက္အျဖစ္ သိသာစြာျမင္ေတြ႕ေနရေသာ္လည္း သူသည္ တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္လုပ္ ေဖာ္ကိုင္ဖက္ ကိုစိန္ေသာင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိေနပါသည္။
ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲ ကိုစိန္ေသာင္းရယ္…   ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနေသာလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေရွ႕သို႔ သူေရာက္အလာ တြင္ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေတြ႕လိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္။ သူသည္ တစ္ဖက္က ေပါင္လည္အထိျပတ္ေနေသာေဘာင္းဘီရွည္တစ္ထည္ကို ဝတ္ဆင္ထားသည္။ အျခားတစ္ဖက္က နဂိုအရွည္အတိုင္းရွိေနေသာ္လည္း အေပါက္အၿပဲမ်ားႏွင့္။ တီရွပ္အက်ႌအစုတ္မွာ ကြမ္းတံေတြးကြက္မ်ားေပက်ံေနသည္။ ေခါင္းကဆံပင္ကို ၾကက္ေတာင္စည္းေလးႏွစ္ဖက္ျဖစ္ ေအာင္စည္းထား သည္။ တစ္ဖက္တြင္ ႏွင္းဆီပန္းတစ္ပြင့္ကို ထိုးစိုက္ထား၏။
သနပ္ခါးဘဲက်ားႀကီးကိုလည္း လိမ္းထားေသးသည္။ ပစၥည္းမ်ား ကိုပုဆိုးစုတ္ျဖင့္ထည့္ကာ ထိပ္မွစုထုံးၿပီး လက္ေမာင္းေအာက္၌လၽွိဳ၍လြယ္ ထားသည္။
မည္မၽွပင္ ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေနေသာ္လည္း…   သူ႕ကိုျမင္ သည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္႐ုံးတည္းအတူ အလုပ္လုပ္ခဲ့သူ ကိုစိန္ေသာင္း ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ခ်က္ခ်င္းမွတ္မိသည္။ သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္႐ုံးခ်ဳပ္ မွာ ေလးငါးႏွစ္မၽွ အတူတြဲလုပ္ဖူးသည္။
သူ႕လက္ထဲမွာ ပန္းစည္းႀကီးတစ္စည္း ကိုင္ထားသည္ကိုလည္း ေတြ႕ရေလသည္။
သူက ႏႈတ္မွေပါက္ကရသီခ်င္းမ်ားကိုေအာ္ဟစ္ေရ႐ြတ္ကာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲဝင္လာေလသည္။ လက္မွပန္းစည္းႀကီးျဖင့္ စားပြဲခုံ မ်ားေပၚသို႔ တဖတ္ဖတ္႐ိုက္လာသည္။ အခ်ိဳ႕ပန္းမ်ားမွာ ပြင့္ဖတ္မ်ားေႂကြ က်၍ ပြင့္ဖတ္အေႂကြမ်ားက စားပြဲမ်ားေပၚက်န္ခဲ့ေလသည္။
သူဝင္လာသည္ႏွင့္ ဆိုင္အတြင္းမွာရွိေနသူမ်ားက လွည့္ၾကည့္လိုက္ ၾကသည္။ သူကေတာ့ ပါးစပ္က ဘာေတြမွန္းမသိေအာ္ဟစ္ေရ႐ြတ္ကာ လြတ္ေနေသာစားပြဲမ်ားကို ပန္းစည္းႀကီးျဖင့္လိုက္႐ိုက္လၽွက္ရွိသည္။
ႏွင္ထုတ္ခံရေတာ့မွာပဲဆိုေသာ ကၽြန္ေတာ့္အေတြးမွာ မွားယြင္းသြား ေလသည္။
]]အာဘြားႀကီး လာၿပီေဟ့}}
ေကာင္တာတြင္ထိုင္ေနေသာဆိုင္ရွင္က လွမ္းေအာ္လိုက္သည္။
အ႐ူးကိုစိန္ေသာင္းသည္ ေကာင္တာဆီသို႔တန္းတန္းမတ္မတ္ သြား၏။
ေကာင္တာေရွ႕အေရာက္တြင္ လက္ထဲကပန္းစည္းထဲမွ ပန္းတစ္ပြင့္ ကိုခ်ိဳးကာ ဆိုင္ရွင္ကိုေပးလိုက္သည္။ ေမၿမိဳ႕ပန္းတစ္ပြင့္ျဖစ္ပါသည္။

ဆိုင္ရွင္က သူလွမ္းေပးေသာပန္းကို တယုတယလွမ္းယူလိုက္သည္ ကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေနရသည္။
စားပြဲထိုးေလးတစ္ေယာက္က အီၾကာေကြးတစ္ေခ်ာင္းယူလာကာ သူ႕ကိုေပးလိုက္သည္။
သူက ပါးစပ္ကို လက္ဝါးျဖင့္အပ္ၿပီး-
]]အာဘြား}}
-ဟုအသံထြက္ကာ လုပ္ျပလိုက္၏။
စားပြဲထိုးေလးက သေဘာက်စြာရယ္ေနသည္။
ထို႔ေနာက္ ဆိုင္ရွင္ကိုလည္း ]]အာဘြား}}တစ္ခ်က္လုပ္ျပကာ ေကာင္တာေရွ႕မွလွည့္ထြက္သြား၏။
]]အာဘြားႀကီး၊ လက္ဖက္ရည္ေသာက္သြားဦးေလ}}
ဆိုင္ရွင္က လွမ္းေျပာသည္ကို သူကေခါင္းခါျပသည္။
သူက ဆိုင္အတြင္းရွိလက္ဖက္ရည္ေသာက္ေနသူမ်ားကို ပါးစပ္ တြင္လက္ဝါးျဖင့္အုပ္ကာ ]]အာဘြား- အာဘြား}}ႏွင့္လုပ္ျပေနသည္။ အားလုံး ကသေဘာက်ေနသည္။
သူသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔စားပြဲအနီးသို႔ေရာက္လာသည္။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္သူ အၾကည့္ခ်င္းဆုံသြားသည္။ သူ႕အၾကည့္က ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ တုံ႔သြား၏။ သူ ကၽြန္ေတာ့္ကိုမွတ္မိေလသလား။ သူက ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ၿမိဳ႕ခံကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြကို ]]အာဘြား}}ဟုတစ္ခ်က္လုပ္ျပကာ ဆိုင္ထဲမွထြက္သြားေလသည္။
သူ႕အၾကည့္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုမွတ္မိသြားသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္မိ သည္။ ေသေတာ့မေသခ်ာ။ တိတိက်က်မွတ္မိျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ အ႐ူးတစ္ ေယာက္စိတ္တြင္ ဇေဝဇဝါမွတ္မိသြားဟန္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ သူသည္ ကိုစိန္ေသာင္းဆိုတာေသခ်ာသေလာက္ျဖစ္သြားခဲ့၏။ သူ၏အသံကိုပါ ၾကားလိုက္ရေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
]]အဲဒီအ႐ူးက ဘယ္ကလဲဟင္၊ သူဒီၿမိဳ႕ကလား}}
ၿမိဳ႕ခံကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြကို ကၽြန္ေတာ္က ေမးလိုက္သည္။
]]အာဘြားႀကီးကိုေျပာတလား၊ ဒီၿမိဳ႕ကေတာ့မဟုတ္ဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ၿမိဳ႕ေရာက္ေနတာေတာ့ၾကာၿပီ၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ}}
]]ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး}}
အကယ္၍ အ႐ူးအာဘြားသည္ ကိုစိန္ေသာင္းမဟုတ္ခဲ့လၽွင္ ကိုစိန္ ေသာင္းသိကၡာက်မည္စိုး၍ ကၽြန္ေတာ္က ဘာမွဆက္မေျပာေတာ့။
]]အဲဒီအ႐ူးက မနက္တိုင္း ေဈးဆိုင္ေတြလိုက္ၿပီး ပန္းေတြေဝတယ္ ေလ၊ သူေပးတဲ့ပန္းရရင္ ေရာင္းပန္းဝယ္ပန္းလွတယ္ဆိုၿပီး သူ႕ဆီကပန္းကို လိုခ်င္ၾကတယ္၊ ေဈးထဲမွာဆို အလုအယက္ပဲ}}
]]ဪ-}}
ကၽြန္ေတာ့္အေတြးထဲမွာေတာ့ အာဘြားႀကီးကို ကိုစိန္ေသာင္းပဲလို႔ တစ္ထစ္ခ်ယုံၾကည္ေနမိသည္။ သူဘာေၾကာင့္ ႐ူးသြားရတာလဲ။
+ + + + + + + + +
ေနာက္ေန႔မ်ားမွာလည္း ၿမိဳ႕အႏွံ႔မွာ ကိုစိန္ေသာင္း- အဲ…   အ႐ူး အာဘြားကို ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရပါသည္။
သူ႕ကိုကေလးမ်ားကလည္း ခင္ၾကသည္။ သူ႕ကိုျမင္လၽွင္ ]]အာဘြား ႀကီး- အာဘြားႀကီး}}-ဟု လွမ္းေအာ္ၾကသည္။ သူကလည္း ပါးစပ္တြင္ လက္ဝါးကိုအပ္ရင္း ကေလးမ်ားကို အာဘြားဟု ျပန္လုပ္ျပတတ္၏။
တစ္ႀကိမ္တြင္ေတာ့ ကေလးတစ္အုပ္စုကို ေခတ္ေပၚသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖင့္ ကျပေနသည့္သူ႕ကို ပန္းၿခံေဘး၌ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ရသည္။ ကေလး မ်ားက လက္ခုပ္တီးဩဘာေပးေနၾကသည္။
လမ္းမွျဖတ္သြားေသာမိန္းကေလးသုံးေယာက္ကို အာဘြားလုပ္ျပ ရာ မိန္းကေလးမ်ားက သေဘာက်စြာရယ္ေမာသြားၾကသည္။ စိတ္ဆိုးဟန္ မျပ။
တစ္ခါေတာ့ လမ္းေဘးအေၾကာ္ဆိုင္မွမိန္းမႀကီးက ]]အာဘြားႀကီး အေၾကာ္ယူသြားဦး၊ ေရာ့-ေရာ့}}-ဆိုကာ အေၾကာ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေပး လိုက္တာ ေတြ႕ရသည္။
တစ္ၿမိဳ႕လုံးက သူ႕ကိုခင္ၾကတာပါလား။
သူ႕ကိုေတြ႕သည့္အခါတိုင္း တစ္ပုံစံတည္းပဲျဖစ္သည္။ တစ္ဖက္တို တစ္ဖက္ရွည္ေဘာင္းဘီ၊ ခ်ိဳင္းတြင္ ပုဆိုးစုတ္အထုတ္ကိုလၽွိဳလၽွက္။ ေတြ႕သမၽွ လူကို အာဘြားလုပ္ျပတတ္သည္။ ခပ္ေနာက္ေနာက္လူေတြက သူလုပ္သလို ႏႈတ္ခမ္းတြင္ လက္ဝါးျဖင့္ပိတ္ကာ အာဘြားျပန္လုပ္ ျပတတ္သည္။
ေနာက္အႀကိမ္ေတြမွာ သူ ကၽြန္ေတာ့္ကိုျမင္ေသာ္လည္း မွတ္မိဟန္ မျပေတာ့။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အ႐ူးအာဘြားကို ကိုစိန္ေသာင္းလို႔ပဲ ထင္ေနမိ ဆဲျဖစ္သည္။ သူ႕ကိုၾကည့္ကာ အံ့ဩသလို ရင္ထဲမွာ နာေနမိသည္။
ကိုစိန္ေသာင္း။ ႐ူးသြပ္ရေလာက္ေအာင္ စိတ္ဓာတ္ႏုံခ်ာသူမဟုတ္ ခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ရန္ကုန္႐ုံးခ်ဳပ္တြင္ အလုပ္အတူလုပ္ခဲ့စဥ္က တက္ႂကြ ေသာလူငယ္တစ္ဦး။ သူေရာ ကၽြန္ေတာ္ေရာ ညေနပိုင္း႐ုံးဆင္းလၽွင္ လုပ္သား ေကာလိပ္ကိုဆက္တက္ၾကသည္။ ဒါေတြေၾကာင့္လည္း သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္က ေသခ်ာမွတ္မိေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ဘြဲ႕ရပညာတတ္တစ္ေယာက္က ႐ူးသြပ္သြားရသတဲ့လား။
လုပ္သားေကာလိပ္က ဘြဲ႕ရၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ ႐ုံးအလုပ္က သူ ႏႈတ္ထြက္သြားတာကို မွတ္မိေနသည္။ တျခား႐ုံးတစ္ခုကိုေျပာင္းသြားတာ လား၊ ဇာတိၿမိဳ႕ကိုျပန္သြားတာလား၊ ေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့။ ဇာတိၿမိဳ႕ျပန္ၿပီး ေက်ာင္းဆရာလုပ္မယ္လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးသည္ထင္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဤၿမိဳ႕မွာ ေလးရက္ေနခဲ့စဥ္အတြင္း ကိုစိန္ေသာင္းကို ေန႔စဥ္ျမင္ခဲ့ရပါသည္။
အ႐ူးအာဘြားဟာ ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြကိုစိန္ေသာင္းဟုတ္-မဟုတ္ ေတာ့ အတည္မျပဳႏိုင္ခဲ့ေခ်။ အ႐ူးတစ္ေယာက္ကို ေမးျမန္းဖို႔ကလည္း မျဖစ္ႏိုင္။
အလုပ္ကိစၥအၿပီးတြင္ အ႐ူးအာဘြားတစ္ျဖစ္လဲ ကိုစိန္ေသာင္း အတြက္ စိတ္မေကာင္းျခင္း၊ စိတ္မတင္မက်ျဖစ္ျခင္းမ်ားျဖင့္ ထိုၿမိဳ႕မွ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာခဲ့ေလသည္။ အာဘြားႀကီးသည္ ကိုစိန္ေသာင္းဟုတ္-မဟုတ္ အတည္မျပဳႏိုင္ခဲ့ပါ။
+ + + + + + + + +
ကၽြန္ေတာ္ထိုၿမိဳ႕မွ မီးရထားျဖင့္ျပန္လာခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္လက္မွတ္ ဝယ္ထားေသာ အထက္တန္းထိုင္ခုံ ႏွစ္ေယာက္တြဲခုံတြင္ ကၽြန္ေတာ့္ေဘး၌ ေနရာလြတ္ေနသည္။ ရထားထြက္လာသည္အထိ ေဘးခုံ၌ ထိုင္သူမပါပဲ ထြက္လာခဲ့သည္။ လက္မွတ္ဝယ္ထားသူ မလိုက္ျဖစ္လို႔ပဲျဖစ္မည္။
သည္လိုႏွင့္ ရထားသည္ ေရွ႕ဘူတာတစ္ခုတြင္ ဆိုက္ကပ္၏
ရထားျပန္ထြက္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ေဘးမွလြတ္ေနေသာခုံသို႔ လူတစ္ေယာက္ေရာက္လာသည္။
ကၽြန္ေတာ္က ေဘးတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္သူကို အမွတ္မထင္ငဲ့ၾကည့္ လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္အံ့ဩသြားသည္။ သူကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ ကာ ႐ုတ္တရက္ေငးသြားသည္။
သူသည္ ေကာ္လာကတုံးတက္တရက္အက်ႌအျဖဴလက္ရွည္ကို ဝတ္ဆင္ထားသည္။ အက်ႌလက္ကိုမေခါက္ပဲ လက္ၾကယ္သီးကိုပင္ ေသသပ္ စြာတပ္ထား၏။ ရခိုင္ပုဆိုးအျပာေရာင္က အသစ္ျဖစ္ဟန္ ေခါက္႐ိုးမေျပ ေသးပဲရွိသည္။ ဆံပင္ကလည္း ပိပိျပားျပား ေသေသသပ္သပ္။
ထိုသူမွာ ကိုစိန္ေသာင္းျဖစ္ပါသည္။ တကယ့္ကိုစိန္ေသာင္းအစစ္ ျဖစ္ပါသည္။
]]ကိုတင့္ေဝ}}
သူက ဦးေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ေခၚေဝၚကာႏႈတ္ဆက္လိုက္ေသာေၾကာင့္ သူသည္ ကိုစိန္ေသာင္းဆိုတာ ေသခ်ာသြားသည္။ ဒါျဖင့္ ဟိုၿမိဳ႕မွာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့တဲ့အ႐ူးဟာ ကိုစိန္ေသာင္းမဟုတ္ဘူးေပါ့။ ကိုစိန္ေသာင္းႏွင့္တူလြန္းေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အထင္မွားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ အ႐ူးအာဘြားကို ကိုစိန္ေသာင္းဟုထင္ခဲ့မိျခင္း အတြက္ အားနာသြားမိသည္။
]]ကိုစိန္ေသာင္း၊ ခင္ဗ်ားကိုစိန္ေသာင္းေနာ္၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔မေတြ႕ရတာ ၾကာၿပီဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ားဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ}}
ကိုစိန္ေသာင္းက ကၽြန္ေတာ့္ေဘးတြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။
]]အင္း- ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ကထြက္လာတာပဲ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ ေလ၊ ကိုတင့္ေဝနဲ႔မေတြ႕တာလည္း ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီေပါ့၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ကထြက္ၿပီးကတည္းက ရန္ကုန္မေရာက္ေတာ့ဘူးဗ်}}
]]ေအးဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ကိုစိန္ေသာင္းနဲ႔တူတဲ့လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ခဲ့ေတာ့ ကိုစိန္ေသာင္းမ်ားလားလို႔ထင္ခဲ့မိေသးတယ္၊ အဟဲ}}
ကၽြန္ေတာ္က အ႐ူးႏွင့္လူမွားမိသည္ကိုျပန္ေတြးကာ ေျပာလိုက္သည္။ 
ကိုစိန္ေသာင္းမ်က္ႏွာတည္သြား၏။
]]အ႐ူးအာဘြားကို ကၽြန္ေတာ္လို႔ထင္ေနတာမဟုတ္လား}}
]]ခင္ဗ်ားက ဒီအ႐ူးကိုသိေနတာပဲ}}
ကိုစိန္ေသာင္းက ေဘးဘီကိုစိတ္မလုံသလိုေဝ့ၾကည့္လိုက္သည္။
]]ကိုတင့္ေဝ၊ အ႐ူးအာဘြားဟာ ကၽြန္ေတာ္ပဲဗ်}}
]]ဘာ-}}
အံ့ဩမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္အသံက်ယ္သြားသည္။
]]တိုးတိုးဗ်၊ လာဗ်ာ၊ စားေသာက္တြဲကိုသြားရေအာင္၊ စကားေအး ေအးေဆးေဆးေျပာၾကတာေပါ့}}
+ + + + + + + + +
]]ႀကိဳက္တာမွာဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ဒကာခံပါ့မယ္}}
စားေသာက္တြဲအေရာက္တြင္ ကိုစိန္ေသာင္းကေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ လူရွင္းသည့္ေဒါင့္စားပြဲတစ္လုံးတြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္၏။
]]ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ဘီယာပဲေသာက္မယ္၊ က်န္တာ ခင္ဗ်ားႀကိဳက္ သလိုမွာပါ}}
ကိုစိန္ေသာင္းက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ဘီယာ၊ သူ႕အတြက္ ဝီစကီႏွင့္ အျမည္းမ်ား မွာလိုက္သည္။
]]ခင္ဗ်ားေတာ့အံ့ဩေနမွာပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္ထဲမွာေတြ႕ေတာ့ ႏႈတ္ဆက္ခ်င္ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မျဖစ္ဘူးေလ}}
သူက အ႐ူးအာဘြားအျဖစ္ႏွင့္ ဟိုၿမိဳ႕မွာဆုံခဲ့တာ သူျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံစကားေျပာသည္။
]]ကိုစိန္ေသာင္း၊ ခင္ဗ်ားဘာလုပ္ေနတာလဲဟင္၊ ခင္ဗ်ားစုံေထာက္ လုပ္ေနတာလား}}
ကိုစိန္ေသာင္းက ရယ္သည္။
]]စုံေထာက္လုပ္ေနတာမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္အ႐ူးလုပ္ေန တာေလ၊ ခင္ဗ်ားလည္း ျမင္သားပဲ}}
]]ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ဘူးဗ်ာ}}
]]အင္း-ကိုတင့္ေဝကို ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း ရွည္ရွည္ေဝးေဝး ေျပာမွျဖစ္မယ္၊ ဒီမယ္ကိုတင့္ေဝ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္အလုပ္အတူတူလုပ္ တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ နယ္ကေန ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔တက္ လာတဲ့ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ဆိုတာကို ခင္ဗ်ားမွတ္မိဦးမွာေပါ့}}
]]ခင္ဗ်ားဘႀကီးရဲ႕ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိေနတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အတူတူ လုပ္သားေကာလိပ္တက္တယ္ ေလ}}
]]ဟုတ္တာေပါ့၊ အဲဒီတုန္းက ရန္ကုန္မွာႀကီးပြားခ်မ္းသာမယ့္လမ္းစ ကိုရွာမယ္ဆိုၿပီး အထင္ႀကီးတစ္ခြဲသားနဲ႔လာခဲ့တဲ့လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ ေပါ့ဗ်ာ}}
သူက ဝီစကီကိုတစ္ႀကိဳက္ႀကိဳက္လိုက္ၿပီး အျမည္းကိုစားရင္းေျပာ သည္။ မ်က္ႏွာက ၿပဳံးတုံးတုံး၊ သေရာ္ၿပဳံးလား ေလွာင္ၿပဳံးလား နာၾကည္း ၿပဳံးလား မကြဲျပားေပ။
]]တကယ္တန္းက်ေတာ့ ရန္ကုန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဘာတက္ လမ္းမွမရွိခဲ့ပါဘူး၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔အတူအလုပ္လုပ္ခဲ့တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ ေယာက္စလုံး ေအာက္တန္းစားေရး၊ ဘြဲ႕ေလးရရင္ေတာ့ ရာထူးတက္ေကာင္း ရဲ႕၊ ေနရာေကာင္းရေလာက္ရဲ႕ဆိုၿပီး ဘြဲ႕ရေအာင္ႀကိဳးစားခဲ့တယ္၊ တကယ္ တန္းဘြဲ႕ရေတာ့လည္း ဘာမွမထူးပါဘူးဗ်ာ၊ ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ား ႐ုံးမွာလုပ္တုန္း ပဲလား၊ ဘာရာထူးရေနပလဲ}}
]]အထက္တန္းစာေရးေလ}}
]]ဟင္-အထက္တန္းစာေရး၊ ဒါျဖင့္ ခင္ဗ်ား ရာထူးတစ္ခါပဲ တက္ေသးတာေပါ့၊ အရင္ကေအာက္တန္းစာေရး၊ ခု အထက္တန္းစာေရး၊ ၾကည့္ပါဦးဗ်ာ၊ လုပ္သက္အႏွစ္၂၀နီးပါးမွာ ခုမွခင္ဗ်ားအထက္တန္းစာေရး ပဲရွိေသးတာလားဗ်}}
]]ဟုတ္တယ္ကိုစိန္ေသာင္း}}
]]ကၽြန္ေတာ္ဒါေတြကိုစိတ္ပ်က္လို႔ အလုပ္ကထြက္ခဲ့တာ၊ ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္ကိုတက္လာတာ ႀကီးပြားခ်င္လို႔ ေငြမ်ားမ်ားရခ်င္လို႔ဗ်၊ ေလာဘ ႀကီးတာေတာ့မဟုတ္ဘူး၊ ကၽြန္ေတာ့္မိဘေတြကို တစ္လွည့္ျပန္ျပဳစုခ်င္တယ္ ေလ၊ တကယ္တန္း ရန္ကုန္ေရာက္၊ အလုပ္လုပ္၊ ဘြဲ႕ရေအာင္ႀကိဳးစားခဲ့ ေပမယ့္ ဘာမွျဖစ္မလာခဲ့ဘူး၊ တကယ္တန္းက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ေအာက္ေျခလူတန္းစားေတြအတြက္ ႀကီးပြားရာလမ္းေၾကာင္းဆိုတာ သိပ္မရွိ ဘူးဗ်၊ ႀကီးပြားဖို႔ဆိုတာ ေငြအရင္းအႏွီးလိုတယ္၊ ခ်မ္းသာၿပီးသာလူကသာ ပိုပိုခ်မ္းသာဖို႔လြယ္တာပါဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔လိုမ်က္ႏွာမြဲေတြအတြက္က ဒီအတိုင္း ဒီအတိုင္းပါပဲ၊ ႐ုံးမွာရာထူးေလးတစ္ခုတက္ဖို႔ေတာင္ အလုပ္ေတာ္႐ုံနဲ႔မရဘူး၊ အလုပ္ေတာ္တာဟာ ရာထူးတက္ဖို႔အတြက္ အရည္ အခ်င္းတစ္ခုမဟုတ္ဖူးေလ၊ ခင္ဗ်ားသိပါတယ္}}
]]ဟုတ္ပါတယ္ကိုစိန္ေသာင္း၊ ခင္ဗ်ားက ႐ုံးအလုပ္ကိုေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္သြားတာကိုး}}
]]႐ုံးအလုပ္ကိုတင္စိတ္ပ်က္တာဘယ္ဟုတ္မလဲဗ်ာ၊ ေလာကႀကီးကို ပါစိတ္ကုန္သြားတာ၊ ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔စဥ္းစားရၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္က ေရစုန္ေမၽွာမလိုက္ခ်င္ဘူး၊ စြန္႔စားခ်င္တယ္၊ ႀကီးပြားခ်င္တယ္၊ ႐ိုး႐ိုးသား သားႀကိဳးစားေနလို႔ေတာ့ ဘာမွျဖစ္မလာဘူးဆိုတာသိလာရတယ္ဗ်ာ၊ ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္ဘာသြားေတြ႕သလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ ကပ္ေနတဲ့အ႐ူးတစ္ေယာက္ကို သြားေတြ႕တယ္၊ သူ႕ဘ၀က ေအးခ်မ္းလိုက္ တာဗ်ာ၊ စားစရာလည္း မပူရဘူး၊ ေနစရာလည္း မပူရဘူး၊ ေအးေအး ေဆးေဆးပဲ}}
]]ခင္ဗ်ားကလည္းဗ်ာ၊ အ႐ူးကိုမွ အားက်ရတယ္လို႔}}
]]ဟုတ္တယ္၊ အ႐ူးကိုအားက်လို႔ အခုအ႐ူးလုပ္ေနတာပဲ}}
]]ဘာဗ်}}
]]ဒီလိုေလ၊ အ႐ူးတစ္ေယာက္ကို ဘယ္သူကမွအျပစ္မေျပာၾက ဘူး၊ ႐ူးေနရေကာင္းလားလို႔ ဘယ္သူမွအျပစ္မတင္ၾကဘူး၊ သူေတာင္းစား ကိုမွ ေျခေကာင္းလက္ေကာင္းနဲ႔ေတာင္းစားရေကာင္းလားလို႔ အျပစ္တင္ ခ်င္တင္မယ္၊ ဟုတ္တယ္မဟုတ္လားကိုတင့္ေဝ}}
ကၽြန္ေတာ္က သူ႕စကားကိုျပန္မေျဖပဲ ဆက္နားေထာင္ေနလိုက္ သည္။
]]ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္အျပန္ျပန္အလွန္လွန္စဥ္းစားၿပီး အ႐ူးလုပ္ဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္တာပဲ}}
]]ဗ်ာ-}}
]]ဆုံးျဖတ္ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ကထြက္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ အ႐ူးမရွိတဲ့ၿမိဳ႕ကို ကၽြန္ေတာ္လိုက္ရွာခဲ့တယ္}}
]]အ႐ူးမရွိတဲ့ၿမိဳ႕}}
]]ဟုတ္တယ္၊ အ႐ူးရယ္၊ ျပည့္တန္ဆာရယ္၊ သူေတာင္းစားရယ္ ရွိမွ ၿမိဳ႕အဂၤါရပ္ျပည့္စုံတယ္ဆိုတဲ့ ဆို႐ိုးစကားေတာင္ရွိေသးတယ္မဟုတ္လား  ဗ်၊ ဒီေတာ့ တစ္ၿမိဳ႕လုံးမွာ အ႐ူးတစ္ေယာက္ရွိေနတဲ့အတြက္ ဘယ္သူကမွ ၿငိဳျငင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ အ႐ူးတစ္ေယာက္တည္းကို တစ္ၿမိဳ႕လုံးက တင္ေကၽြး ထားႏိုင္မွာေသခ်ာတယ္}}
]]အ႐ူးကို ၿမိဳ႕ကေကၽြးထားရမယ္}}
]]အလုပ္ထြက္ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္ၿမိဳ႕ဝင္တစ္ၿမိဳ႕ထြက္ အ႐ူးမရွိတဲ့ၿမိဳ႕ကိုေလၽွာက္ရွာေတာ့တာပဲ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ေတြ႕ခဲ့တဲ့ၿမိဳ႕ကို ေတြ႕ေတာ့ တာပဲဗ်ာ၊ အဲဒီၿမိဳ႕မွာ အ႐ူးမရွိတာၾကာၿပီတဲ့၊ ေနာက္ဆုံးအ႐ူးမႀကီးေသသြား တာ ေျခာက္ႏွစ္ခုနစ္ႏွစ္ရွိေနၿပီတဲ့၊ အ႐ူးဆာေနတဲ့ၿမိဳ႕ေပါ့ဗ်ာ}}
]]ႀကံႀကံဖန္ဖန္ဗ်ာ၊ အ႐ူးဆာေနတဲ့ၿမိဳ႕လို႔ပဲ}}
]]ဟုတ္တယ္ဗ်၊ ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားေတြက သူတို႔ၿမိဳ႕မွာ အ႐ူးတစ္ေယာက္ ရွိသင့္တယ္လို႔ေတာ့ ဘယ္ေဆြးေႏြးၾကမလဲ၊ အ႐ူးဆာေနမွန္း ဘယ္လိုသိသာ သလဲဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္အ႐ူးလိုလုပ္ၿပီး ၿမိဳ႕ကိုဝင္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုအားရဝမ္းသာ ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ်ႀကိဳဆို ၾကေတာ့တာပဲ}}
]]ကိုစိ္န္ေသာင္း၊ ခင္ဗ်ားဟာ ဟုတ္မွလည္းလုပ္ပါဗ်ာ}}
]]ကိုတင့္ေဝက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခုမွတကယ္႐ူးေနၿပီလို႔ ထင္သြားၿပီ ထင္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ေတြ႕ဗ်၊ ကိုယ္ေတြ႕}}
+ + + + + + + + +
ကၽြန္ေတာ္ဒီၿမိဳ႕မွာအ႐ူးလုပ္ေနမယ္လို႔လည္း ဆုံးျဖတ္လိုက္ေရာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၿမိဳ႕အျပင္ကိုထြက္၊ အဆင္သင့္ေဆာင္လာတဲ့ ဝတ္စုံအစုတ္ အျပတ္ေတြကိုထုတ္ဝတ္လိုက္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ခ်ိဳင္းၾကားမွာ အၿမဲလြယ္ထား တဲ့ ပုဆိုးစုတ္အထုတ္ႀကီးကို ခင္ဗ်ားေတြ႕မွာေပါ့၊ အဲဒီအထုတ္ထဲမွာ ဘာေတြ ပါတယ္ထင္သလဲ။ ကၽြန္ေတာ္အခုဝတ္ထားတဲ့ ေဟာဒီတက္ထရက္စ္အက်ႌ ရယ္၊ ရခိုင္ပုဆိုးရယ္ကို ေခါက္ထည့္ထားတာဗ်၊ ေဟာဒီသားေရအိတ္ႀကီး ကိုလည္း ပုဆိုးစုတ္ထဲမွာပဲ ေခါက္ထည့္ထားခဲ့တာ။
အခုလို ေနရပ္ျပန္ဖို႔လိုတဲ့အခါက်ေတာ့ လူေကာင္းသူေကာင္းလို ဝတ္စားဖို႔ အသင့္ေဆာင္ထားတာေလဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္အခုလို ထြက္လာေတာ့ ၿမိဳ႕အျပင္အထိ အ႐ူးအဝတ္အစားနဲ႔ပဲသြား၊ လူသူျပတ္လတ္တဲ့ေနရာက် မွ ခုဝတ္ထားတဲ့အဝတ္အစားအေကာင္းေတြနဲ႔လဲဝတ္၊ ၿပီးေတာ့မွ ရထား ေပၚတက္လာတာဗ်၊ အဲဒီၿမိဳ႕ကတည္းက ရထားေပၚတက္စီးဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ေလ၊ ရထားလက္မွတ္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တက္လာတဲ့ၿမိဳ႕က ဘူတာမွာ တစ္ရက္ႀကိဳၿပီး လာဝယ္ထားရတာဗ်။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အ႐ူးဝတ္စုံနဲ႔ ပုဆိုးစုတ္ႀကီးကေတာ့ ေဟာဒီအိတ္ထဲ မွာေနရာေျပာင္းၿပီး ေရာက္ေနၿပီေလ၊ အစုတ္အျပတ္ေတြဆိုၿပီး စြန္႔ပစ္လို႔ မျဖစ္ေသးဘူးဗ်၊ ကၽြန္ေတာ္ျပန္တဲ့အခါက် အခုလိုပဲ ၿမိဳ႕နဲ႔ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ဝတ္စုံအေကာင္းနဲ႔ အ႐ူးဝတ္စုံ လဲဝတ္ရဦးမွာေလ။
အခု ကၽြန္ေတာ္ အေမရွိတဲ့ၿမိဳ႕ကိုျပန္တာဗ်။
ေဟာဒီသားေရအိတ္ႀကီးထဲမွာ အ႐ူးဝတ္စုံအျပင္ ဘာပါေသးတယ္ ထင္သလဲ၊ ေငြဆယ္သိန္းေက်ာ္ပါတယ္ဗ်၊  ေငြဆယ္သိန္းဟာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ႏွစ္ေလာက္ရွာထားတဲ့ေငြပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တစ္ႏွစ္တစ္ခါ ဇာတိၿမိဳ႕ကိုျပန္ ၿပီး ေငြပို႔တယ္၊ ၿမိဳ႕မွာ အေမနဲ႔ညီမေလးရွိေသးတယ္ေလ၊ အေမကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အ႐ူးလုပ္ေနတာ ဘယ္သိမွာလဲဗ်ာ၊ နယ္စပ္မွာအလုပ္သြားလုပ္ တယ္လို႔ အေမ့ကိုအသိေပးထားရတယ္။
+ + + + + + + + +
]]ကိုစိန္ေသာင္း၊ ခင္ဗ်ား ေလာကႀကီးကို အ႐ြဲ႕တိုက္ေနတာေပါ့ ေနာ္}}
]]ေလာကႀကီးကို အ႐ြဲ႕တိုက္တာမဟုတ္ဘူးဗ်၊ ေလာကႀကီးနဲ႔ အံဝင္ဂြင္က်ျဖစ္ေအာင္ေနေနတာ}}
]]ခင္ဗ်ားအ႐ူးလုပ္တာနဲ႔ ဘယ္ကပိုက္ဆံေတြရသလဲ၊ ဘယ္လို နည္းနဲ႔…   }}
]]႐ိုး႐ိုးသားသားရတဲ့ေငြေတြပါဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ားလည္းျမင္ခဲ့သားပဲ၊ တစ္ၿမိဳ႕လုံးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုခင္တယ္၊ လိုလားတယ္ေလ၊ သူတို႔ေပးတဲ့မုန္႔ ဖိုးေတြစုထားတာေပါ့}}
]]ဆယ္သိန္းအထိေအာင္ရသတဲ့လားဗ်ာ}}
]]ဒီမယ္၊ အ႐ူးအေနနဲ႔ အဲဒီၿမိဳ႕မွာ ေနပုံထိုင္ပုံကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာ ျပမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္အ႐ူးလိုလုပ္ၿပီး ၿမိဳ႕ကိုစဝင္တဲ့ေန႔မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို လိုလားၾကတယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္ဗ်၊ စစခ်င္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ပဲ၊ တကယ္မ႐ူးပဲဟန္ေဆာင္ရတာဆိုေတာ့ ေၾကာင္တာ ေပါ့ဗ်ာ၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေပါက္ကရသီခ်င္းေတြဆို ကခုန္ၿပီး ၿမိဳ႕ထဲ ကိုဝင္ခဲ့တယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုလည္းျမင္လိုက္ေရာဗ်ာ၊ ကေလးေတြက ဟိုမွာ အ႐ူးႀကီးေဟ့ အ႐ူးႀကီးဆိုၿပီး ေျပးလာၾကတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း ငါ့ကို တကယ့္အ႐ူးလို႔ေတာ့ထင္သြားၿပီဟဆိုၿပီး ကေလးေတြကို ကျပရတာေပါ့၊ အဲဒီမွာ အမွတ္မထင္ ကၽြန္ေတာ္က ပါးစပ္ကိုလက္ဝါးနဲ႔အုပ္ ဖတ္ကနဲ ျပန္ဖြင့္ၿပီး အားဘြားလို႔ လုပ္ျပလိုက္တယ္၊ အဲဒီကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္ကို အ႐ူးအာဘြားဆိုၿပီး တစ္ၿမိဳ႕လုံးက ေခၚၾကေတာ့တာပဲဗ်ာ}}
+ + + + + + + + +
ၿမိဳ႕အစြန္မွာ ၿမိဳ႕ေထာင့္ေစတီဆိုတာရွိတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္အဲဒီမွာ ေနတယ္၊ ဒီၿမိဳ႕ကိုေရာက္ကတည္းက ေနလာတာ အခုထိလည္း ေနတုံးပဲ။
မနက္မိုးလင္းၿပီဆို ကၽြန္ေတာ္ ဘုရားထဲကထြက္လာၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုေကၽြးမယ့္ေမြးမယ့္ဆိုင္ေတြမရွားဘူးဗ်၊ မနက္ဆို မုန္႔ဟင္းခါးစားမလား၊ အေၾကာ္စားမလား၊ လက္ဖက္ရည္ေသာက္မလား၊ အ႐ူးအာဘြားကိုဆိုေတြ က ဝဲကမ္းပဲ။ ထမင္းဆိုရင္လည္း ဘယ္ဆိုင္ဝင္စားစား ေကၽြးတာပဲ။ ထမင္း က်န္ဟင္းက်န္ အသိုးအက်ိေတြေကၽြးတယ္လို႔မထင္နဲ႔ေနာ္၊ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သီးသန္႔ကိုခူးေကၽြးတာ၊ သူတို႔ဆိုင္ကို ကၽြန္ေတာ္လာစားရင္ လာဘ္ေကာင္း လို႔၊ ေရာင္းေကာင္းၾကလို႔တဲ့။
ဪ- ေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္က အႀကံရၿပီး ဆိုင္ေတြေကၽြး ခ်င္ေမြးခ်င္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္ေလ၊ ဘုရားမွာကပ္ထားတဲ့ပန္းေတြကိုစြန္႔ ၿပီးယူခဲ့တယ္၊ မနက္ဆိုရင္ ေဈးလမ္းမကဆိုင္ေတြကို တစ္ဆိုင္ကိုပန္းတစ္ ပြင့္စီလိုက္ေပးတယ္၊ လူေတြက အ႐ူးေပးတဲ့ပန္းဟာ လာဘ္ေကာင္းတယ္ လို႔ယုံၾကည္ၾကတယ္ဗ်၊ တကယ္လာဘ္ေကာင္းလို႔လားေတာ့ မသိဘူး၊ ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ပန္းရဖို႔ အလုအယက္ပဲဗ်ိဳ႕၊ ကၽြန္ေတာ္က ပန္းေပး၊ အာဘြားလုပ္ၿပီးဆုေတာင္းသလိုလုပ္ေပးတာကို သိပ္သေဘာက်ၾကတာကိုး၊ မနက္ေစာေစာစီးစီး ဆိုင္ကိုအ႐ူးလာၿပီး ဒီလိုလုပ္တာ ေရာင္းပန္းဝယ္ပန္း ပြင့္တယ္တဲ့ေလ၊ သူတို႔ဟာသူတို႔ေျပာေနၾကတာ။
ကၽြန္ေတာ့္ကိုဆိုင္က မုန္႔ပဲသေရစာေကၽြး႐ုံမကဘူး၊ မုန္းဖိုးပဲဖိုး လည္းေပးၾကတယ္၊ ပိုက္ဆံရတယ္ဆိုတာ အဲဒီလိုနည္းနဲ႔ရတာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေျပာပါေရာ၊ လူေတြဟာ သူေတာင္းစားကိုသာ မလိုလား ရင္မလိုလားမယ္၊ ႏွင္ထုတ္ခ်င္ႏွင္ထုတ္မယ္၊ မေပးမကမ္းပဲေနခ်င္ေနမယ္။ အ႐ူးကိုက် ဒီလိုသေဘာမထားဘူးဗ်။ အဲ-အ႐ူးကလည္း ၾကမ္းၾကမ္းတမ္း တမ္း ႐ိုင္း႐ိုင္းစိုင္းစိုင္းမဟုတ္ဖို႔ေတာ့ လိုတာေပါ့ေလ။
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တကယ့္အ႐ူးမဟုတ္ပဲ ဟန္ေဆာင္အ႐ူးဆို ေတာ့ကာ လူအႀကိဳက္တမင္လိုက္ၿပီးလုပ္ႏိုင္ေနတာကိုး။
တစ္ခါေတာ့ဗ်ာ၊ သနပ္ဖက္ပြဲ႐ုံေရွ႕မွာ သနပ္ဖက္ေတြကိုပုတ္ေတာင္း ႀကီးေတြနဲ႔ထည့္ၿပီး ေတာင္ပုံယာပုံထားတာေတြ႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကဘာရယ္ မဟုတ္ဖူး၊ အ႐ူးနဲ႔တူေအာင္ဟန္ေဆာင္ရင္းက သနပ္ဖက္ပုတ္ေတြကို ကြမ္းတံေတြးနဲ႔ေထြးလိုက္တယ္။ သနပ္ဖက္ေတြကို ေဖာက္သည္ကလာမယူ လို႔ ပိုင္ရွင္တ႐ုပ္ႀကီးက စိတ္ညစ္ေနတာကိုးဗ်။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကြမ္းတံေတြးနဲ႔ေထြးၿပီးထြက္သြားပါေလေရာ၊ ယူေနက်ေဖာက္သည္မဟုတ္တဲ့ ကုန္သည္တစ္ေယာက္ေရာက္လာၿပီး သနပ္ဖက္ေတြကို ေဈးတည့္ၿပီးအကုန္ဝယ္သြားတယ္၊ ကားေပၚတစ္ခါတည္း တင္ယူသြားသတဲ့ဗ်ာ၊ တ႐ုပ္ႀကီးက အေရာင္းအဝယ္ျဖစ္ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ေနာက္ကိုကားနဲ႔လိုက္လာၿပီး အတင္းေခၚေတာ့တာပဲ။ သူ႕အိမ္မွာ ထမင္းေကၽြး တယ္၊ ကြမ္းယာေတြဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုစား သလဲေမးၿပီး လမ္းထိပ္က သူကိုယ္တိုင္သြားဝယ္တယ္ဗ်၊ ေန႔တိုင္း သူ႕ပြဲ႐ုံေရွ႕လာၿပီး ကုန္ပစၥည္းေတြ ကိုကြမ္းတံေတြးနဲ႔ေထြးေပးပါတဲ့၊ ကိုတင့္ေဝေရ- ကၽြန္ေတာ့္မွာ အခုထိ ေန႔တိုင္း တ႐ုပ္ႀကီးပြဲ႐ုံေရွ႕မွာ သနပ္ဖက္တင္မကဘူး၊ ပဲေတြႏွမ္းေတြ၊ ဆီပုံး ေတြပါမက်န္ ကြမ္းတံေတြးနဲ႔လိုက္ေထြးေပးရတယ္ဗ်။
တ႐ုပ္ႀကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုခင္ေနလိုက္တာ၊ ႏွစ္သစ္ကူးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုအဝတ္အစားအသစ္ေတြေတာင္ ဝယ္ေပးတယ္ဗ်၊ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ အ႐ူးနဲ႔မလိုက္ဖက္လို႔ သူဝယ္ေပးတဲ့ဟာေတြ ျပန္ေရာင္းစားလိုက္ တာပဲ။
တစ္ခါေတာ့ အခုလိုပဲေပါ့၊ စုမိတဲ့ပိုက္ဆံေလး အေမ့ကိုေပးဖို႔ ဇာတိၿမိဳ႕ကိုခိုးျပန္သြားတယ္၊ ႏွစ္ရက္သုံးရက္ေလာက္ေတာ့ၾကာသြားတာေပါ့ ဗ်ာ၊ တ႐ုပ္ႀကီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာက္သြားလို႔ဆိုၿပီး ေနမထိထိုင္မထိျဖစ္ၿပီး လိုက္ရွာေနတာတဲ့၊ ရဲစခန္းကိုေတာင္ က်ဳပ္ကိုျပန္ရွာေပးဖို႔သြားေျပာ     သတဲ့ဗ်ိဳ႕။
 တ႐ုပ္ႀကီးေျပာျပတာနဲ႔ တစ္ၿမိဳ႕လုံးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုလာဘ္ေကာင္ လို႔ထင္ကုန္ၾကတယ္၊ ေဈးေဒါင့္က ကုန္မာဆိုင္ကကုလားႀကီးလည္း ဒီလို ပဲ။ မနက္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ဆိုင္ကို ပန္းတစ္ပြင့္သြားသြားပို႔ေပးရ တယ္။ သူကိုယ္တိုင္က လာပို႔ေပးဖို႔မွာထားတာေလ။ ကုလားႀကီးက ကၽြန္ေတာ္ဘုရားကယူလာတဲ့ပန္းကို ဖန္အိုးနဲ႔ထည့္ၿပီး ဆိုင္ေကာင္တာေပၚ မွာ တယုတယတင္ထားတာဗ်။ ေဈးေရာင္းေကာင္းလို႔တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ပန္း သြားပို႔တိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ငါးရာတန္တစ္႐ြက္အၿမဲေပးတယ္၊ ပိုက္ဆံရ တယ္ဆိုတာ အဲဒီနည္းမ်ိဳးနဲ႔ရတာပါဗ်ာ၊ ကဲ-ကၽြန္ေတာ္ေငြရတဲ့နည္းကို မေတာ္တေရာ္လုပ္ၿပီးရတာလို႔ ေျပာလို႔ရမလားဗ်ာ။
ကုလားႀကီးဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘယ္ေလာက္ခင္သလဲဆိုရင္ တစ္ခါ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မိုးမိၿပီးေနမေကာင္းျဖစ္လို႔ ဘုရားထဲကမထြက္ႏိုင္ဘူး၊ ႏွစ္ရက္ဆက္တိုက္ေပ်ာက္ေနတာနဲ႔ စုံစမ္းၿပီး ဘုရားထဲလိုက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဖ်ားေနတာလဲေတြ႕ေရာ သူ႕ကားနဲ႔တင္ေခၚသြားၿပီး ေဆးခန္းကို ပို႔ေပးတယ္၊ ေဆးကုေပးတယ္။
ေဆးခန္းမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္က လူနာေတြကို ]]အာဘြား၊ အာဘြား}}နဲ႔လိုက္လုပ္ေနေတာ့ ဖ်ားေနတဲ့လူနာေတြေတာင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကည့္ၿပီး ရယ္ၾကတယ္ဗ်ာ၊ ဆရာဝန္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္လာလို႔ သူ႕ေဆးခန္း လာဘ္ေကာင္းတယ္တဲ့၊ မွတ္ခ်က္ခ်တယ္ဗ်။ အဲဒါေခတ္ပညာ တတ္ဆရာဝန္ႀကီးေနာ္။
ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ၿမိဳ႕လုံးက အဲဒီလို လိုလိုလားလားရွိေနေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ဒီၿမိဳ႕ေလးမွာေပ်ာ္လာတယ္၊ သံေယာဇဥ္တြယ္ လာတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ေရာက္ခါစက အမွတ္မထင္လုပ္ျပလိုက္တဲ့ ]]အာဘြား}} ဆိုတာဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အမွတ္အသားတစ္ခုျဖစ္လာတယ္ဗ်ာ။ ကေလးေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကိုျမင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္လုပ္သလို အာဘြားလုပ္ျပတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကျပန္လုပ္ျပရင္ သူတို႔ေပ်ာ္ၾကတယ္။ မိန္းကေလးေတြ ကလည္း ကၽြန္ေတာ္အာဘြားလုပ္ျပလို႔ စိတ္မဆိုးၾကဘူး၊ ရယ္ၿပဳံးၿပီးေတာ့ေတာင္ သြားၾကေသးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းႏွစ္က အဲဒီၿမိဳ႕သႀကၤန္မွာ ]]အာဘြား- အာဘြား}}ဆိုတဲ့အသံေတြ မိုးမႊန္ေနတာပဲဗ်ာ၊ သႀကၤန္လည္တဲ့လူအခ်င္းခ်င္း စၾကေနာက္ၾကတာ။ ကၽြန္ေတာ့္အမူအရာအတိုင္း ပါးစပ္ကိုလက္နဲ႔ပိတ္ၿပီး မွျပန္ဖြင့္ျပၿပီး အာဘြားလို႔ေအာ္တဲ့ပုံစံအတိုင္းေလ။ ၿမိဳ႕ကလူေတြက ကၽြန္ေတာ့္ ကို အဲဒီေလာက္အေလးထားၾကပါတယ္။
ကိုတင့္ေဝစဥ္းစားၾကည့္ေလ၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ဟာဘယ္ေလာက္ လြတ္လပ္သလဲ၊ ေနစရာလည္း မပူရ၊ စားစရာလည္း မပူရ၊ ပိုက္ဆံလည္း ရေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရတဲ့ပိုက္ဆံကို ကၽြန္ေတာ္ဓားျပတိုက္ယူတာမဟုတ္ဘူး၊ အတင္းအဓမၼေတာင္းယူတာမဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ၾကည္ၾကည္ ျဖဴျဖဴနဲ႔ကၽြန္ေတာ့္ကိုေပးၾကတာ။
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဘာလူမႈေရးကိုမွလည္း ေထာက္ထားငဲ့ၫွာစရာမလိုဘူး။ မဂၤလာေဆာင္တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္လက္ဖြဲ႕ထည့္စရာမလိုဘူး၊ နာေရး တစ္ခုကိုသတင္းသြားမေမးလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘယ္သူကမွစိတ္မဆိုးဘူး။
ေဩာ-ကၽြန္ေတာ္ပိုက္ဆံရတဲ့နည္းတစ္ခု ရွိေသးတယ္ဗ်။ အ႐ူးစကားမွန္တယ္ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခ်ိဳ႕က ႏွစ္လုံးဂဏန္းတို႔၊ ခ်ဲဂဏန္း တို႔ေတာင္းတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ပါးစပ္ထဲေပၚလာရာ ေတြ႕ကရာ ဂဏန္းကိုေျပာခ်လိုက္တာပဲ။ ခင္ဗ်ားစဥ္းစားၾကည့္ဗ်ာ၊ ဂဏန္းက ဆယ္လုံး ရွိတာ၊ ႏွစ္လုံးဂဏန္းအတြက္တြဲမယ္ဆိုရင္ အတြဲတစ္ရာရွိတာမဟုတ္လား။ က်ဳပ္ကတစ္ေနရာကိုဂဏန္းတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ေနရာ၂၀ေလာက္ မွာေျပာခဲ့တာဆိုေတာ့ တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခုကေတာ့ တိုးတာေပါ့ဗ်ာ။
လူ႕သေဘာကလည္း ခက္သားဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ေပးခဲ့တဲ့ဂဏန္း မေပါက္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘယ္သူကမွမျပစ္မေျပာဘူး၊ မွန္လည္းမမွန္ဘူး လို႔လည္း အျပစ္မတင္ၾကဘူး။ အဲ-ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့ဂဏန္းမေတာ္တဆ တိုးသြားၿပီဆိုရင္ေတာ့ အ႐ူးႀကီးအာဘြားေပးသြားတဲ့ဂဏန္းက မွန္တယ္ ေဟ့ဆိုၿပီး တစ္ၿမိဳ႕လုံးဟိုးဟိုးေက်ာ္သြားေတာ့တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေန႔တိုင္း ေရာက္တဲ့ေနရာတိုင္းမွာ ႏွစ္လုံးဂဏန္းေပးေနရတယ္ဗ်ိဳ႕၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တစ္ေနရာတစ္မ်ိဳး စိတ္ထဲေပၚလာရာေျပာလိုက္တာပဲ။ ဒီေတာ့လည္း တိုး တာေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ေပးတဲ့ဂဏန္းေပါက္တယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို မုန္းဖိုး ေပးၾကေသးတာဗ်။ ေနာက္ရက္ေတြက်ရင္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ဂဏန္း ကိုလိုခ်င္ၾကေသးတာကိုး။
တစ္ခ်ိဳ႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို တကယ့္အ႐ူးမဟုတ္ဘူး၊ အ႐ူးေယာင္ေဆာင္ ထားတဲ့ ေျမေလၽွာက္ဝိဇၨာလို႔ထင္ၾကေသးတာဗ်၊ ဟား-ဟား-ဟား။
+ + + + + + + + +
]]ခင္ဗ်ားခုလိုအ႐ူးေယာင္ေဆာင္ေနေတာ့ အသိမိတ္ေဆြေတြနဲ႔ မတိုးဘူးလားကိုစိန္ေသာင္း}}
]]တိုးတာေပါ့၊ ကၽြန္ေတာ့္ဇာတိၿမိဳ႕ကလူေတြနဲ႔ သုံးေလးႀကိမ္ပက္ပင္း တိုးဘူးတယ္၊ ဒါေပမယ့္ သူတို႔စိတ္ထဲမွာ ဇေဝဇဝါျဖစ္သြားၾကတာပါပဲ၊ ခင္ဗ်ားလိုေပါ့၊ ခင္ဗ်ားလည္း ကၽြန္ေတာ္ခုလိုေျပာျပေနလို႔သာ အေၾကာင္း စုံသိရတာေလ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ခုလိုသာမဆုံရင္ ဟိုၿမိဳ႕မွာေတြ႕ခဲ့တဲ့ အ႐ူးအာဘြားဆိုတာ ကိုစိန္ေသာင္းအစစ္ပဲလား၊ လူတူလို႔မ်ားလားဆိုၿပီး ခင္ဗ်ားဇေဝဇဝါနဲ႔ျပန္သြားရမွာပဲ၊ ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား}}
]]ဟုတ္ပါတယ္၊ ဟုတ္ပါတယ္}}
]]တစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဇာတိၿမိဳ႕ကလူတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုမွတ္မိသြားတယ္၊ သူက အေမ့ကိုျပန္ေျပာတယ္ေလ၊ အေမကလည္း စိတ္မေကာင္းဘူးေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေငြျပန္ပို႔တဲ့အခ်ိန္မွာ အေမေရာ ဟိုလူေရာ သံသယရွင္းသြားတယ္၊ ဟိုလူလည္း သူျမင္ခဲ့တဲ့အ႐ူးဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔တူလို႔ပဲလို႔ထင္သြားတယ္၊ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ ေငြသိန္းနဲ႔ခ်ီၿပီးရွာ လာႏိုင္တဲ့လူကို တစ္ၿမိဳ႕တစ္႐ြာမွာ႐ူးေနမယ္လို႔ ဘယ္သူကစြတ္စြဲမွာလဲဗ်ာ}}
]]ခင္ဗ်ားဒီအတိုင္းပဲေနသြားေတာ့မွာလားကိုစိန္ေသာင္း}}
]]အၿမဲမေနပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္လုံေလာက္တဲ့ ေငြရရင္ ကၽြန္ေတာ္ေတာ္ပါၿပီ၊ ေနာက္ေလးငါးႏွစ္ေလာက္အထိေတာ့ ဒီလိုပဲဆက္ လႈပ္ရွားေနဦးမယ္ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေထာင္လည္းျပဳဦးမွာပါ၊ ဒါေပမယ့္ ၿမိဳ႕ကေလးကလူေတြ အ႐ူးမရွိပဲ က်န္ခဲ့မွာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္သနားေန တယ္ဗ်၊ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေနရာမွာအစားဝင္ဖို႔ တကယ့္အ႐ူးတစ္ေယာက္ ေပၚလာတဲ့အထိေတာ့ ေစာင့္မွျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္}}
]]ေပါက္ေပါက္ရွာရွာဗ်ာ}}
]]ဟုတ္တယ္ကိုတင့္ေဝ၊ ကၽြန္ေတာ္မရွိရင္ သူတို႔ပ်င္းက်န္ခဲ့မွာ ဗ်၊ ၿမိဳ႕ကတခ်ိဳ႕လူေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူတို႔အတြက္ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ ပဲ၊ စိတ္အပန္းေျပစရာပဲ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုလာဘ္ေကာင္လို႔ယူဆထားတဲ့လုပ္ငန္း ရွင္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္မရွိေတာ့ရင္ သူတို႔လာဘ္ပိတ္သြားၿပီလို႔ ခံစားရမွာ ပဲဗ်၊ ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ခ်ဲနံပါတ္၊ ႏွစ္လုံးနံပါတ္ေတာင္းေနက်လူေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္မရွိရင္ ဘယ္ကသြားေတာင္းမလဲ၊ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္ၿမိဳ႕လုံးရဲ႕ စိတ္ကို အဆာေျပေအာင္လုပ္ေပးေနတဲ့လူတစ္ေယာက္ပါဗ်ာ၊  ဒီၿမိဳ႕ကေလးကို ကၽြန္ေတာ္သံေယာဇဥ္ရွိေနၿပီ}}
]]ခင္ဗ်ားဗ်ာ၊ ဘြဲ႕ရပညာတတ္တစ္ေယာက္လုပ္ေနၿပီး ေပါက္ကရ လုပ္တယ္}}
]]ဘာ-ဘြဲ႕ရပညာတတ္၊ ဟုတ္လား၊ ပညာတတ္တယ္ဆိုတာ ဘာကိုဆိုလိုတာလဲကိုတင့္ေဝ၊ ကၽြန္ေတာ္အခုလုပ္ေနတဲ့အလုပ္ဟာလည္း ပညာနဲ႔ပဲမဟုတ္ဘူးလားဗ်၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ လူေတြစိတ္အဆာေျပေအာင္ လုပ္ေပးတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္သူတို႔ဆီက ဘာမွလိမ္မယူဘူး၊ ဘိုးေတာ္ဆိုတဲ့ လူေတြ၊ ေဗဒင္ဆိုတဲ့လူေတြ၊ အၾကာအျမင္ဆိုတာေတြကမွ လူေတြဆီက လိမ္ယူၾကေသးတာဗ်။ သူတို႔ကၽြန္ေတာ့္ကိုေပးတဲ့မုန္႔ဖိုးဟာ ေစတနာသုံးတန္ ျပဌာန္းၿပီး ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴေပးၾကတာ၊ ဒါအတြက္ ကၽြန္ေတာ္စိတ္သန္႔တယ္၊ ၿမိဳ႕ကေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုအက်ိဳးရွိေအာင္လုပ္ေပးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ၿမိဳ႕ကေလးကလူေတြ ေပ်ာ္ေအာင္ စိတ္အစာေျပေအာင္ျပန္လုပ္ေပးပါတယ္၊ လမ္းမွာကေလးေတြကိုကျပတာ၊ ေန႔တိုင္း ပန္းေတြပို႔ၿပီး အေရာင္းအဝယ္ ေကာင္းေအာင္ဆုေတာင္းေပးတာေတြဟာ ၿမိဳ႕ကေလးရဲ႕ေက်းဇူးေတြကို ျပန္ဆပ္ေနတာပါကိုတင့္ေဝ}}
]]ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ နားမလည္ႏိုင္ပါဘူးကိုစိန္ေသာင္း}}
]]ဟုတ္တယ္၊ သမား႐ိုးက်အေတြးအေခၚရွိတဲ့လူေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို နားလည္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ ကၽြန္ေတာ့္အဘိဓမၼာေတြကိုလည္း လက္ခံႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ အ႐ူးေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ကၽြန္ေတာ့္ကို အ႐ူးေယာင္ ေဆာင္တဲ့႐ူးနည္းနဲ႔ ႐ူးေနတယ္လို႔ထင္ၾကမွာပဲ}}
]]အ႐ူးေယာင္ေဆာင္တဲ့႐ူးနည္း၊ ဟုတ္လား}}
]]ကဲပါ၊ ကိုတင့္ေဝ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာတယ္ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကို ခင္ဗ်ားတစ္ေယာက္ကိုပဲ အိတ္သြန္ဖာေမွာက္ေျပာျပဖူး တာဗ်၊ ဒါေပမယ့္ ဒါေတြကို တျခားလူေတြျပန္ေျပာျပမေနပါနဲ႔ဗ်ာ၊ ေျပာရင္ ဘယ္သူမွယုံမွာမဟုတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားကိုအ႐ူးလို႔ အစြတ္စြဲခံရလိမ့္မယ္}}
]]ဗ်ာ-}}
]]ေဟာ-ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႕ကိုရထားဆိုက္ေတာ့မယ္ဗ်ိဳ႕၊ သြားၿပီဗ်ာ}}
+ + + + + + + + +
                                                                           ေႏြတမာန္

No comments: